Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Rzeszów: Zakup i sukcesywna dostawa obuwia roboczego, artykułów BHP: ochrony osobistej i środków czystości dla PIGB CARPATIA
Numer ogłoszenia: 258382 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 85 35 247, faks 17 85 07 864.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa obuwia roboczego, artykułów BHP: ochrony osobistej i środków czystości dla PIGB CARPATIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a)Wykaz asortymentowo - cenowy - zał. 1-A b)Buty robocze i artykuły BHP ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania ogólne normy dla odzieży ochronnej PN-EN ISO 20345:2007 lub PN-EN ISO 20347:2007 w zakresie odporności obuwia na poślizg oraz nie zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia. c)Muszą posiadać certyfikat CE, d)Wszystkie wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. -Wykonawca w -Wykazie asortymentowo - cenowym-podaje ceny asortymentowe wg jednostek miar wskazanych przez Zamawiającego (nie dokonuje przeliczeń )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Buty robocze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE "ROBUT" W NOWYM WIŚNICZU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE "ROBUT" W NOWYM WIŚNICZU
- Przedsiębiorstwo Państwowe ROBUT w Nowym Wiśniczu, Nowy Wiśnicz, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36457,20
Oferta z najniższą ceną: 36457,20 / Oferta z najwyższą ceną: 38021,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły bhp- ochrona indywidualna, środki czystości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Miłocińska 17, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25059,04
Oferta z najniższą ceną: 25059,04 / Oferta z najwyższą ceną: 30272,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach 4 części.
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





