eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzegląd techniczny, konserwacja, naprawa sprzętu komputerowego i sieci komputerowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Wrocław: Przegląd techniczny, konserwacja, naprawa sprzętu komputerowego i sieci komputerowej
Numer ogłoszenia: 25820 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd techniczny, konserwacja, naprawa sprzętu komputerowego i sieci komputerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny, konserwacja, naprawa sprzętu komputerowego i sieci komputerowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie przewiduje wprowadzenia wymogu wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: wykonują lub wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu konserwacji i przeglądu technicznego sprzętu komputerowego i sieci komputerowej trwającej nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 45 000 tys. zł. brutto (warunek dla pojedynczego zadania jak i dla obu zadań). 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.5 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(załącznik nr 5). 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 1 Pzp. (załącznik nr 6). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w tym, co najmniej jednej usługi polegającej na dokonywaniu konserwacji i przeglądu technicznego sprzętu komputerowego i sieci trwającej nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy dla obu zadań o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł. brutto (warunek dla pojedynczego zadania jak i dla obu zadań). 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VII pkt 2, 3. Dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 5 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 (Dz.U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form ,w jakich te dokumenty mogą być składane. 9.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2 i 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza udzielic zamówienia w ramach dynamicznego systemu zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny, konserwacja, naprawa, i modernizacja sprzętu komputerowego oraz naprawa i modernizacja sieci komputerowej, wydawanie opinii technicznych dotyczących sieci komputerowej i sprzętu komputerowego oraz dostawa części zamiennych w celu naprawy sieci komputerowej i sprzętu komputerowego dla jednostek: Zadanie 1 - Biuro Rektora, Biuro Prorektorów, Radcy Prawni, Dział Młodzieżowy, Kanclerz, Biuro Projektów Zagranicznych, Dział Nauczania, Z-cy Kwestora, Dział Planowania i Analiz Finansowych, Kwestor, Serkretariat Kwestora, Sekcja Wynagrodzeń Bezosobowych, Dział Planowania i Analiz Finansowych, Dział Kosztów, Księgowość Główna, Sekcja Ewidencji Materiałowej, Dział Kadr, Samodzielna Sekcja Obsługi Gmachu Głównego, Dział Inwentaryzacji, Kancelaria Ogólna, Dział Badań Naukowych, Dział Płac, Sekcja Likwidatury i Kas, Dział Środków Trwałych i Materiałowych, Biuro Współpracy Międzynarodowej, Biuro Promocji i Informacji, Centrum Usług Informatycznych, Archiwum, Muzeum Uniwersyteckie, Akademiki;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przegląd techniczny, konserwacja, naprawa, i modernizacja sprzętu komputerowego oraz naprawa i modernizacja sieci komputerowej, wydawanie opinii technicznych dotyczących sieci komputerowej i sprzętu komputerowego oraz dostawa części zamiennych w celu naprawy sieci komputerowej i sprzętu komputerowego dla jednostek: Zadanie 2 - Dział ds. Gospodarki Budynkami, Rzecznik prasowy UWr, Samorząd Studencki, Solidarność, Biuro Karier, ZNP, Biuro Audytu Wewnętrznego, Zespół Gospodarki Nieruchomościami, Sekcja Socjalna, Straż Uniwersytecka, Biuro Zamówień Publicznych, Samodzielna Sekcja Aparatury, Inspektorat BHP oraz Ochrony Ppoż., Nadzór Techniczny, Infrastruktura Techniczna, Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa, Sekcja Gospodarowania Majątkiem Uczelni, Dział Organizacyjny, Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów, Kanclerz ds. Inwestycyjnych, Dział Spraw Obronnych, Kancelaria Tajna, Obiekty Sportowe, Zespół ds. Realizacji Inwestycji, Dział Gospodarki Nieruchomościami, Dział Logistyki, Dział Zaopatrzenia, Dział Ochrony Mienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.