eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Piła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 257771 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularze cenowe - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych - oraz Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularze cenowe - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek. Każdy z załączników składa się z dwóch części - podział wynika z dwóch źródeł finansowania. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i porównania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 3. Opis części zamówienia - według załącznika nr 3 oraz załącznika nr 4 do SIWZ: I część - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 3 A; załącznik nr 3 B. II część - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 4 A; załącznik nr 4 B. 3. Zamawiający wymaga w Załączniku nr 3 A do SIWZ materiałów eksploatacyjnych wyłącznie oryginalnych w pozycjach nr: 16, 17, 26, 31, 32, 33 gdzie zapisy umowy zawartej z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S. A. obligują Zamawiającego do zastosowania w określonych drukarkach wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; w pozycjach nr: 7, 8, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, - gdzie na stanowiskach wykonywane są różnego rodzaju materiały (zdjęcia, mapki, foldery, dyplomy, podziękowania, zaproszenia, wykresy, itp.) wymagające wysokiej jakości, precyzyjności i niezawodności wydruków; w pozycji nr: 34 - jest to urządzenie, którego specyfika wymaga stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga w Załączniku nr 4A do SIWZ materiałów eksploatacyjnych wyłącznie oryginalnych. W latach 2012 - 2013 stosowano materiały eksploatacyjne zamienne - równoważne i tak: w roku 2012 wykonano około 60 napraw i konserwacji kserokopiarek, w roku 2013 wykonano już około 70 napraw i konserwacji. Ponadto, stosowane zamienniki tonerów, wielokrotnie wysypywały się do urządzeń, powodując rozległe zabrudzenia sprzętu, powodowały również złą jakość kserokopii oraz dało się zaobserwować niższą wydajność ilości wykonanych kserokopii z jednego ładunku toneru w stosunku do normy określonej w materiale oryginalnym. 4. Zamawiający wymaga w Załączniku nr 3 B do SIWZ w pozycjach nr: 3, 4, 11, 12, 15, 16, 18 oraz w Załączniku nr 4 B do SIWZ w pozycjach nr: 5, 6, 7, 8, 9, 10 materiałów eksploatacyjnych wyłącznie oryginalnych. Wymagane są oryginalne materiały eksploatacyjne do poszczególnych drukarek i kserokopiarek, gdyż jest to wysokiej jakości sprzęt do precyzyjnego drukowania i kserowania. Oryginalne materiały zapewniają wysoką jakość i niezawodność wydruków, co jest niezbędne przy rodzaju prac wykonywanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 5. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 3.3. oraz 3.4. SIWZ, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. - Wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego. - W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga podania w kolumnie nr 3 - w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do SIWZ nazw (symboli) produktów i ich producentów. - Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. - Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne są nie gorsze niż parametry techniczne oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. - Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy pozwalający na zidentyfikowanie danego produktu i termin ważności. 6. Materiały eksploatacyjne oryginalne i produkty równoważne (zamienniki), mają być w 100% fabrycznie nowe, nieregenerowane i nierefabrykowane tzn. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub części wykorzystana w innym produkcie, wytworzone bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku. 7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 8. Zamawiający wymaga, aby wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. W związku z tym, w przypadku złożenia oferty na I część zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że wydajność oferowanych produktów została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. 9. W celu zagwarantowania właściwej jakości wyprodukowanych materiałów Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, do dołączenia do oferty oświadczenia, że producent materiałów posiada certyfikat ISO 9001:2000 dotyczący systemu wytwarzania produktów oraz certyfikatu ISO 14001 w sprawie wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego. 10. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zamówienia. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Materiały powinny być opakowane w sposób zabezpieczający je przed zniszczeniem. 11. Warunki płatności: do 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury, nie wcześniej jednak niż po dostawie materiałów. 12. Gwarancja - 12 miesięcy od daty odbioru zamówionych materiałów przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na pierwszą część - dostawy materiałów eksploatacyjnych na łączną wartość co najmniej 80 000 złotych; 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na drugą część - dostawy materiałów eksploatacyjnych na łączną wartość co najmniej 10 000 złotych; 3) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części zamówienia - dostawy materiałów eksploatacyjnych na łączną wartość co najmniej 90 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W przypadku złożenia oferty na I część zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że wydajność oferowanych produktów została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711 dla tuszy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oświadczenia, że producent materiałów posiada certyfikat ISO 9001:2000 dotyczący systemu wytwarzania produktów oraz certyfikat ISO 14001 w sprawie wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 3 A; załącznik nr 3 B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 4 A; załącznik nr 4 B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.