Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Bolesławiec: Dozór i ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 257766 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, faks 075 7353250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Bolesławcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ulicy Zwycięstwa 9 w Bolesławcu (we wszystkie dni tygodnia), b)Całodobowy dozór elektroniczny budynku przy ulicy Armii Krajowej 12 w Bolesławcu przy pomocy systemu alarmowego, zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i stanowiącego jego własność, wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w przypadku zadziałania alarmu (we wszystkie dni tygodnia), c)Dozór elektroniczny budynku przy pl. M.J. Piłsudskiego 2 w Bolesławcu przy pomocy systemu alarmowego, zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i stanowiącego jego własność, wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w przypadku zadziałania alarmu lub wezwania przez uprawnionego pracownika Zamawiającego: - w poniedziałek od godz. 16:00 do wtorku następnego dnia, do godz. 7:30, - od wtorku do piątku w godz. od 15:30 do 7:30 następnego dnia, - w niedzielę - dozór całodobowy do poniedziałku do godz. 8:00, - w soboty, w dni świąteczne oraz w dni, kiedy Starostwo Powiatowe nie urzęduje - dozór całodobowy, d)Wystawienie ochrony fizycznej imprez, wydarzeń kulturalnych, itp., organizowanych przez Zamawiającego, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie. 4. Dysponują osobami posiadającymi licencje ochroniarskie. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: a) minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania usługi oraz odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia. 7. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności, tj., a) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że: a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres minimum, wykonywania niniejszego zamówienia, b) Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności za szkody w mieniu chronionym przez Wykonawcę z limitem odpowiedzialności min. 500.000 PLN. 8. Warunki dodatkowe: a) Pracownicy ochrony Wykonawcy powinny nosić jednolity ubiór, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego (Wykonawcy). b) Pracownicy ochrony powinni być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej, jak i wewnętrznej między pracownikami, c) Czas interwencji grupy interwencyjnej nie może przekraczać 10 minut. d) Wykonawca dysponuje grupą interwencyjną, spełniającą warunki: - zapewnienie całodobowej dwuosobowej załogi, - posiadanie licencji 1 lub 2 stopnia przez wszystkich członków grupy interwencyjnej, - wyposażenie pracowników Wykonawcy w środki przymusu bezpośredniego wraz z bronią palną, - pełnienie funkcji wsparcia w sytuacjach zagrożenia oraz funkcji nadzorujących i kontrolnych w stosunku do pracowników Wykonawcy nie posiadających licencji, wykonujących dozór fizyczny - stacjonarny. e) Dysponowanie sprawnymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi tylko do zadań interwencyjnych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) dokument stwierdzający uprawnienia wykonawcy do wykonywania usług dozoru (koncesja). 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.referencje), 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz w zakresie odpowiedzialności za szkody w mieniu chronionym przez Wykonawcę z limitem odpowiedzialności min. 500.000 PLN. 9) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji usługi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatboleslawiecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, pl. M.J. Piłsudskiego 2, pok. nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, pl. M.J. Piłsudskiego 2, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska - II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) - II postępowanie
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- DZP.261.5.2024 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.