eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Odbudwa mostów i przepustu uszkodzonych podczas powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu br.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Biecz: Odbudwa mostów i przepustu uszkodzonych podczas powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu br.
Numer ogłoszenia: 257678 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudwa mostów i przepustu uszkodzonych podczas powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu br..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudwa mostów i przepustu uszkodzonych podczas powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu br.: - most w miejscowości Libusza - Droga gminna Libusza - Pasternik nr K 270032 w km 0+535, Etap - I - most w miejscowości Biecz - ulica Podwale w km 0+020, Etap - I - przepust w miejscowości Strzeszyn - Ścibórka w km 0+300, Etap - I Zakres odbudowy mostu w miejscowości Libusza obejmuje rozbiórkę zniszczonych elementów konstrukcji mostu, odbudowa polega na wykonaniu nowych elementów mostu (filary, płyta nośna, nawierzchnia) oraz urządzenia zabezpieczające. Odbudowa mostu w miejscowości Biecz-Podwale oraz przepustu w m. Strzeszyn - Ścibórka polega na rozebraniu zniszczonych elementów oraz wykonanie w sposób zapewniający przed ponownym zniszczeniem. Odbudowa obejmuje również budowę urządzeń zabezpieczających barier oraz poręczy. Obudowa po powodzi mostu na potoku Wójtowianka w ciągu drogi gminnej Libusza - Pasternik w km 0+535 Zakres robót przy wykonaniu zadania obejmuje: - roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji, - wbicie ścianek szczelnych, - roboty ciesielskie, - roboty zbrojarskie, - roboty betoniarskie, - wykonanie izolacji powierzchniowych, - wykonanie nawierzchni jezdni - montaż barieroporęczy i barier ochronnych, - wykonanie obrukowania kamieniem łamanym na betonie. Odbudowa po powodzi mostu w km 0+020 ulicy Podwale w miejscowości Biecz Zakres robót przy wykonaniu zadania obejmuje: - roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji, - roboty ciesielskie, - roboty zbrojarskie, - roboty betoniarskie, - wykonanie izolacji powierzchniowych, - wykonanie nawierzchni jezdni, - montaż barieroporęczy i barier ochronnych, - wykonanie obrukowania kamieniem łamanym na betonie. Odbudowa po powodzi przepustu w ciągu drogi K270029 Strzeszyn-Ścibórka w km 0+300 Zakres robót przy wykonaniu zadania obejmuje: - roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji, - roboty ciesielskie, - roboty zbrojarskie, - roboty betoniarskie, - wykonanie izolacji powierzchniowych, - zasypanie wnęk za ścianami czołowymi przepustu, - zasypanie powstałych wyrw w korpusie drogowym, - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, - montaż barieroporęczy i barier ochronnych, - wykonanie koszy siatkowo-kamiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, uproszczonych Projektach Budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł - słownie: dwa tysiące złotych Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. WADIUM WNOSZONE W INNEJ FORMIE NIŻ W PIENIĄDZU (PRZELEW) NALEŻY ZŁOŻYĆ W ORYGINALE W KASIE ZAMAWIAJĄCEGO. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 03.09.2010 r. do godz. 09.30 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego ! Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowa lub remont mostów o wartości minimum 70% wartości kosztorysowej oferty, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę osobą, która posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadanie, w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 70 % wartości brutto, wynikającej ze złożonej oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, na podstawie załączonych przedmiarów robót, 3) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następujących przypadkach: w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przedłużony okres procedury przetargowej ponad ustalony w SIWZ, -konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, -wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, -aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń); -wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami; -wystąpienie siły wyższej; -nie przekazanie przez zamawiającego placu budowy w terminie określonym w umowie; -niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót; -wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; w przypadku konieczności zmiany kierownika robót bądź inspektora nadzoru z powodu: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.