eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieWymiana podłóg w pokojach mieszkalnych w Domu Pomocy Społecznej w filii w Szymiszowie ul. Strzelecka 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Strzelce Opolskie: Wymiana podłóg w pokojach mieszkalnych w Domu Pomocy Społecznej w filii w Szymiszowie ul. Strzelecka 2.
Numer ogłoszenia: 257476 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłóg w pokojach mieszkalnych w Domu Pomocy Społecznej w filii w Szymiszowie ul. Strzelecka 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zerwanie starych wykładzin, wyrównanie podłoża za pomocą wylewki samopoziomującej oraz położenie nowej wykładziny PCV w klasie ścieralności 34 (bardzo duże natężenie ruchu) z wywinięciem 10cm na ścianę i spawaniem łączeń w pokojach mieszkalnych w Domu Pomocy Społecznej w filii w Szymiszowie ul. Strzelecka 2. Dom Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 25 czerwca 1965r. nr rejestru 1047/65. Prace w zakresie wymiany wykładziny będą wykonywane w pomieszczeniach budynku użytkowego, stąd też winne być one wykonywane w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób w nim znajdujących oraz nie powinny one dezorganizować pracy w siedzibie Domu Pomocy Społecznej filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić w kosztach robót, pełne zabezpieczenie objętych robót. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy. W związku z prowadzeniem Domu Pomocy Społecznej zamawiający może udostępnić jednorazowo do wykonywania w/w prac do czterech pokoi. W zakres prac do wykonania wchodzą między innymi: 1) demontaż listew przyściennych, 2) przygotowanie powierzchni starych tynków z poszpachlowaniem nierówności po demontażu listew, 3) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (wykładziny), 4) przygotowanie podłoża, wyrównanie podłoża przez szlifowanie, 5) gruntowanie podłoży powierzchnie poziome i pionowe, 6) położenie warstw wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, w szczególności zwrócić uwagę na miejsca łączenia się montowanej wykładziny w otworach drzwiowych z posadzką poza pokojami, 7) położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe oraz wywinięciem 10cm wykładziny na ścianę, 8) zgrzewanie wykładzin rulonowych, 9) wywóz zerwanych wykładzin i pozostałych odpadów, powstałych przy wykonywaniu zadania, zgodnie z zasadami obowiązującymi na terenie Gminy Strzelce Opolskie, 10) demontaż progu drewnianego, 11) listwy zakończeniowe obsadzane na kołkach rozporowych, przykrywającej łączenia wykładziny z posadzką poza pokojem. Wykładziny powinne: - być w klasie ścieralności T, -antypoślizgowe, wielowarstwowe, - szczegółowe uzgodnienie kolorów po podpisaniu umowy, -posiadać klasyfikację trudnopalności Bfl-s1 i Cfl-s1 zgodnie z PN -EN 13505-1:2008 ( wykonawcę zobowiązuje się do przedłożenia deklaracji zgodności lub certyfikatu CE spełniające warunki trudnopalności wykładziny ) - wodoodporne, -klasę użytkowania 34/43, -grubość warstwy użytkowej min. 0,5mm, -odporność na działanie kółek wózków inwalidzkich, -fabrycznie zabezpieczone poliuretanem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko ofertę na całość zamówienia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót ( załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty - załącznik nr 1, w przypadku wystąpienia podwykonawców, wykaz prac które zamierza się powierzyć - załącznik nr 6, uproszczony kosztorys ofertowy - załącznik nr 7, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op., budynek DPS, III piętro, dział administracji i obsługi..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op. III piętro, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.