eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa nowej przyczepy typu D-659 do przewozu kontenerów wymiennych



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Jarosław: Dostawa nowej przyczepy typu D-659 do przewozu kontenerów wymiennych
Numer ogłoszenia: 257126 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6212560, faks 016 6215297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej przyczepy typu D-659 do przewozu kontenerów wymiennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej 2-osiowej przyczepy w wersji do transportu kontenerów wymiennych o długości 5 500 mm - 7 000 mm zgodnych z normą DIN 30722 Minimalne wymagania techniczne przyczepy będącej przedmiotem zamówienia Długość zewnętrzna do 7 050 mm Długość wewnętrzna do 7 000 mm Szerokość zewnętrzna do 2 430 mm Szerokość wewnętrzna do 2 365 mm Wysokość krawędzi załadowczej 1140/1060 mm Długość dyszla 2 285/2 565/2 765/3 065 mm Wysokość dyszla 750 + 100 mm Masa własna 3 840 kg + 4% Ładowność naczepy 14 160 kg Dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg RAMA Lekka konstrukcja wykonana ze stali om podwyższonej wytrzymałości , dwukrotnie śrutowana a następnie lakierowana na kolor grafitowy RAL 7021/RAL 9005 - lakierami poliuretanowymi Zderzak tylny ocynkowany przykręcany , Odboje gumowe zabezpieczające tył przyczepy , zamontowane na zderzaku OSIE, ZAWIESZENIE 2 osie BPW Eco Maxx o technicznej nośności 9 000 kg każda Zawieszenie pneumatyczne Automatyczne dźwignie AGS dfla wersji zx hamulcami bębnowymi HAMULCE Bębnowe BPW Eco Maxx ( R17,5 twin ) PNEUMATYKA Dwuprzewodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z ECE , EBS KNORR - BREMSE 4S3M , Wtyczka EBS , złącze pneumatyczne : żółte i czerwone , zamontowane na dyszlu Hamulec parkingowy - siłowniki membranowo - sprężynowe ( na osi tylnej ) Zawór poziomowania platformy H-S ( na osi tylnej ) KOŁA Opony 245/70 R 17,5 twin SAVA - 8 + 1 szt. Felgi stalowe , 8 otworów PLATFORMA ŁADUNKOWA Bieżnia wykonana jako płozy umożliwiające transport kontenerów o max. długości 7 000 mm Blokady kontenera pneumatyczne , z mechaniczną blokadą za pomocą sworzni - 4 szt. Blokada mechaniczna rolki kontenera INSTALACJA KONTENERA 24V , zgodnie z wymaganiami przepisów drogowych i ECE, 2 wtyczki przyłaczenuiowe ( 2x7 pin) , zamontowane na dyszlu, Światła tylne zespolone ze światłami cofania , przeciwmgielnymi , kierunkowskazami, , trójkątami odblaskowymi, Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, Światła obrysowe, Światła pozycyjne boczne WYPOSAŻENIE POZOSTAŁE Winda koła zapasowego - 1 szt. Zabezpieczenie boczne aluminiowe zgodne z ECE, Plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem ( 2 klucze do kół , trojkąt ostrzegawczy ) Kliny pod koła - 2 szt. Błotniki z tworzywa pełne z chlapaczami - 4 szt. Tablice wyróżniające - 2 szt. Mechanizm wspomagający podnoszenie dyszla Tuleja ucha dyszla 40 Oznakowanie pojazdów zgodnie z regulaminem 48 ECE Gwarancja: 1) 24 miesiące : konstrukcja spawana i lakier 2) 12 miesięcy : pozostałe komponenty 3) Osie na warunkach gwarancyjnych producenta BPW 1. Dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu dostarczone w dniu przekazania pojazdu. 2. W okresie trwania gwarancji, planowane przeglądy wykonywane będą bezpłatnie tak w zakresie użytych materiałów jak i robocizny. 3. Katalog części zamiennych zapewnić w formie elektronicznej. 4. Instrukcja obsługi w języku polskim. 5. Wykonawca winien posiadać własny - zakładowy serwis gwarancyjny na przedmiot niniejszego zamówienia lub dysponować długoterminową (co najmniej przez okres gwarancji) umową z serwisem zewnętrznym gwarantującym realizację Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, pok.202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o, ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław (sekretariat pok.206).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.