Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Lublin: Wykonanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 12 z drogą gminną Nr 107512L wraz z budową przejścia dla pieszych w m. Anielin w ramach tymczasowego dojazdu do nowego mostu przez Wisłę w Puławach
Numer ogłoszenia: 257057 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 12 z drogą gminną Nr 107512L wraz z budową przejścia dla pieszych w m. Anielin w ramach tymczasowego dojazdu do nowego mostu przez Wisłę w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 12 z drogą gminną Nr 107512L wraz z budową przejścia dla pieszych w m. Anielin w ramach tymczasowego dojazdu do nowego mostu przez Wisłę w Puławach ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W/w wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w SIWZ. A.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającego min. roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Informacja o osobie kandydata musi być przedstawiona zgodnie z Instrukcją dla Wykonawców. B.Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) przynajmniej jedno zadanie o porównywalnym zakresie, odpowiadające pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca w sposób należyty wykonał w ramach jednego zamówienia prace polegające na montażu sygnalizacji świetlnej lub zadanie w skład którego wchodził min. montaż sygnalizacji świetlnej. C.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt A i B. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty : 2.1.Informację o osobie Kierownika Budowy (Potencjał kadrowy) . Do informacji powinny być dołączone dane na temat doświadczenia potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt A. 2.2.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty (o porównywalnej złożoności) zostały wykonane należycie np. referencje). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. 1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego lub na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 58. Cena 1 egz. 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA O/ Lublin, ul. Ogrodowa 21- pokój nr 58,20-075 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





