To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Starogard Gdański: dostawa artykułów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 25695 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329439 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kanałowa 3, Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622146, 5623539 w. 25, faks 058 5625870.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych: część A: ołówek -2000szt. część B: długopis plastikowy - 1000 szt. część C: pendrive - 250 szt. część D: parasol - 250 szt., etui na wizytówki - 150 szt. część E : kalendarzyk listkowy - 3000 szt., papier firmowy - 5000 szt., papier do zaświadczeń - 2000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11437.70 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część A: ołówek-2000 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- Michel- Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 901.64
- Oferta z najniższą ceną: 901.64 oferta z najwyższą ceną: 1456.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część B: długopis plastikowy - 1000 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDI sp. z o.o., ul. Gronostajowa 7, 30-387 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 565.57
- Oferta z najniższą ceną: 565.57 oferta z najwyższą ceną: 859.84
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część C: pendrive- 250 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STIGO sp. z o.o., ul. Barona 11/3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5125.00
- Oferta z najniższą ceną: 5125.00 oferta z najwyższą ceną: 6926.23
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część D: parasol - 250 sztuk, etui na wizytówki - 150 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- MICHEL - Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2927.46
- Oferta z najniższą ceną: 2927.46 oferta z najwyższą ceną: 5513.86
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: część E:kalendarzyk listkowy- 3000 sztuk, papier firmowy - 5000 sztuk, papier do zaświadczeń - 2000 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mako Marketing, ul. Dąbrowskiego 76 D, 65-021 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1918.03
- Oferta z najniższą ceną: 1918.03 oferta z najwyższą ceną: 2319.67
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2706G w zakresie przystanków autobusowych
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2710G
- Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów uczęszczających na staże w ramach projektu pn. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II"
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2711G na odcinku Lubichowo-Mościska
- Remont sal lekcyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (1/B/SOSW/2025).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r."
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
- Organizacja konferencji pn."Praktyczne aspekty prowadzenia gospodarstwa ekologicznego" w ramach operacji "System rolnictwa ekologicznego jako element nowoczesnej gospodarki-promocja, wiedza, praktyka"
- Zakup do dalszej odsprzedaży - chust typu BUFF i czapek letnich typu "trucker" brendowanych logo TPN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.