eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) dla 4 obrębów ewidencyjnych (7, 8, 16, 18) w gm. Łobżenica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Piła: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) dla 4 obrębów ewidencyjnych (7, 8, 16, 18) w gm. Łobżenica
Numer ogłoszenia: 25683 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) dla 4 obrębów ewidencyjnych (7, 8, 16, 18) w gm. Łobżenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) dla 4 obrębów ewidencyjnych (7, 8, 16, 18) w gm. Łobżenica. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 4 obrębów ewidencyjnych w gminie Łobżenica: - obręb nr 7 - Kościerzyn Mały, - obręb nr 8 - Kruszki, - obręb nr 16 - Szczerbin, - obręb nr 18 - Trzeboń. 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części. 3.1 Pierwsza część zamówienia (I część zamówienia): Obręb nr 7 - Kościerzyn Mały Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 7 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Kościerzyn Mały. Obszar opracowania: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina: Łobżenica - obręb ewidencyjny Kościerzyn Mały 3.2 Druga część zamówienia (II część zamówienia): Obręb nr 8 - Kruszki Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 8 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Kruszki. Obszar opracowania: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina: Łobżenica - obręb ewidencyjny Kruszki 3.3 Trzecia część zamówienia (III część zamówienia): Obręb nr 16 - Szczerbin Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 16 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Szczerbin. Obszar opracowania: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina: Łobżenica - obręb ewidencyjny Szczerbin 3.4 Czwarta część zamówienia (IV część zamówienia): Obręb nr 18 - Trzeboń Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 18 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Trzeboń. Obszar opracowania: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina: Łobżenica - obręb ewidencyjny Trzeboń 3.5 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Warunki techniczne, który zawiera następujące informacje: 1. Dane formalno-organizacyjne, - przedmiot opracowania, - obszar opracowania, - obowiązujące podstawowe przepisy prawne, - podstawowe dane o obiekcie. 2. Analiza istniejących materiałów geodezyjnych i kartograficznych: - pozioma osnowa geodezyjna, - operat mapy zasadniczej, - operat ewidencji gruntów i budynków, - inne materiały geodezyjne i kartograficzne. 3. Szczegółowy zakres opracowania: - opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej, - uzupełnienie bazy ewidencyjnych danych opisowych. 4. Zatwierdzenie operatu opisowo - kartograficznego 5. Przygotowanie dokumentów dla ujawnienia danych ewidencyjnych w księgach wieczystych 6. Operat techniczny 7. Załącznik nr 1 - Szczegółowy wykaz obrębów objętych opracowaniem 8. Załącznik nr 2 - Gmina Łobżenica (obszar opracowania modernizacji ewidencji gruntów i budynków) - mapa 5. Wykonawca zobowiązany będzie do formułowania wniosków dotyczących realizacji zadania, w zakresie i terminach określonych przez Zamawiającego bądź inspektora nadzoru. 6. Gwarancja za wykonane usługi - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru prac. 7. Warunki zapłaty - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT/rachunek, - termin płatności faktury - do 14 dni od dnia wystawienia faktury/rachunku, z tym, że Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę/rachunek Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia wystawienia, - Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem wykonanych usług. 8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1. Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami do wykonania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (drugim). Wykonawca musi wskazać: a) przynajmniej jedną osobę z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną część, b) przynajmniej dwie osoby z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 3. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji prac stanowiących przedmiot umowy określonego w § 2 pkt 2 w przypadku, gdy niedotrzymanie tego terminu związane jest z okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy wynikłymi podczas przygotowania dokumentów dla ujawnienia danych oraz zmian w księgach wieczystych lub związanymi z działaniem siły wyższej. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia (I część zamówienia): Obręb nr 7 - Kościerzyn Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 7 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Kościerzyn Mały. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Warunki techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia (II część zamówienia): Obręb nr 8 - Kruszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 8 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Kruszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Warunki techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia (III część zamówienia): Obręb nr 16 - Szczerbin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 16 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Szczerbin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Warunki techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czwarta część zamówienia (IV część zamówienia): Obręb nr 18 - Trzeboń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków (bez opracowania danych ewidencyjnych budynków i lokali) w systemie EGB 2000 oraz sporządzenie obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO dla 18 obrębu ewidencyjnego w gminie Łobżenica - Trzeboń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ Warunki techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.