eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ Nr 28 ZATOR - MEDYKA NA ODCINKU przez m. JASŁO OD KM 204+510 DO KM 204+800 i OD KM 205+050 DO KM 206+252

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Rzeszów: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ Nr 28 ZATOR - MEDYKA NA ODCINKU przez m. JASŁO OD KM 204+510 DO KM 204+800 i OD KM 205+050 DO KM 206+252
Numer ogłoszenia: 256802 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ Nr 28 ZATOR - MEDYKA NA ODCINKU przez m. JASŁO OD KM 204+510 DO KM 204+800 i OD KM 205+050 DO KM 206+252.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ Nr 28 ZATOR - MEDYKA NA ODCINKU przez m. JASŁO OD KM 204+510 DO KM 204+800 i OD KM 205+050 DO KM 206+252

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.42 - 45.23.32.42 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - 2004, 2005, 2006 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe) określony na podstawie /Rachunku zysków i strat/ (pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 5 000 000,00 PLN. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt 2.1.1), 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone w dwuzmianowym systemie ich prowadzenia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 3.2.4 ogłoszenia. 1). Kierownik Budowy (min. 1 osoba) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 3 lata. 2). Kierownik robót drogowych (min. 2 osoby) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata. Zamawiający wymaga zatrudnienia po jednej osobie dla każdej zmiany (przy czym funkcję Kierownika robót drogowych dla jednej ze zmian może pełnić Kierownik Budowy). Uwaga: 1. Od osób na w/w stanowiskach wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Przez minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach rozumie się ogólny staż pracy przy realizacji podobnych robót. 3. Przez podobne stanowisko rozumie się stanowisko Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy [pkt.1).], oraz Kierownika lub Z-cy Kierownika Robót [pkt. 2).]. 4. Przez podobne roboty rozumie się prace polegające na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie i odnowie dróg klasy min. G. 5. Wykonawca składający Ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych w Ofercie. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.2. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej: 1. Rozścielacz mas bitumicznych o szer. min. 6,5m, z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską zagęszczającą wstępnie 80% - min 1 szt. 2. Walec wibracyjny samojezdny stalowy średni 8-12Mg - min 1 szt. 3. Walec wibracyjny samojezdny stalowy ciężki 12-15 Mg - min 1 szt. 4. Frezarka mechaniczna do nawierzchni drogowych o szer. frez. 2 m - min 1 szt. 5. Walec samojezdny ogumiony 15 Mg - min 1 szt. 6. Wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h z pełna automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin - min 1 szt. 2.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 1 zadanie o wartości nie niższej niż równoważność 4 000 000,00 PLN netto, polegające na budowie lub przebudowie, modernizacji, remoncie i odnowie dróg. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy w ramach zadania wykonał samodzielnie następujący rodzaj robót:- nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 15 000 m 2. 2.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - przygotowawcze - mostowe - elektryczne - odwodnienia korpusu drogi - oznakowania drogi i urządzeń bezpieczeństwa Zamawiający nie dopuszcza wykonania przez Podwykonawców innych robót niż wskazane wyżej. 2.6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług Laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3.2.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok (3 lata) obrotowe a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeśli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym(ch) sprawozdaniu(ach) w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2.1.1) ogłoszenia. 3.2.2. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 2.1.2) ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 3.2.4. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.5. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. ogłoszenia. 3.2.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 3.2.7. Oświadczenie o posiadaniu lub dostępie do laboratorium oraz jego wyposażeniu w sprzęt do badań wymaganych w Specyfikacjach Technicznych. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.6. W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres jednostki zapewniającej obsługę laboratoryjną. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 3.1.2; 3.1.4 i 3.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 3.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.3. i 3.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 3.1.2. - 3.1.5. 3.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 3.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 3.1.2. - 3.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 3.3. i 3.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy. cena brutto: 85,40zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z EBI/BŚ i ze środków krajowych będących w dyzpozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.