eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2015r. Zakres robót obejmuje 3 zadania I.Wykonanie oznakowania poziomego II.Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej III.Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Żyrardów: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2015r. Zakres robót obejmuje 3 zadania : I.Wykonanie oznakowania poziomego II.Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej III.Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Numer ogłoszenia: 256711 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2015r. Zakres robót obejmuje 3 zadania : I.Wykonanie oznakowania poziomego II.Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej III.Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : Zadanie nr I - Wykonanie oznakowania poziomego,na drogach kategorii gminnej i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa o powierzchni malowanej ok. 10 000 m2 cienkowarstwowo i grubowarstwowo. Oznakowanie poziome, P dotyczy w szczególności : odtworzenia według istniejącej lokalizacji linii segregacyjnych, pasów dla pieszych, linii bezwzględnego zatrzymania, znaków stop, strzałek, oznakowanie stanowisk dla niepełnosprawnych oraz ścieżek rowerowych. Zadanie nr II - Utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnej, Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. stałą konserwację, bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz ewentualne awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnej na ośmiu skrzyżowaniach ulic Miasta Żyrardowa oraz sygnalizację ostrzegawczą przy Straży Pożarnej w ul.1-go Maja zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia a także naprawy sygnalizacji spowodowane np. wypadkami lub aktami wandalizmu. Zadanie nr III - Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km, ok. 1 600 szt. znaków, i powiatowej o długości ok. 6 km, ok. 400 szt. znaków, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa. Zasady umieszczania znaków muszą być zgodne ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków drogowych pionowych i warunków ich umieszczania na drogach. 2. Szczegółowy zakres robót określony został w : - Opisach przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ - Kosztorysach ślepych - załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Udzielenie zamówienia uzupełniającego wg art. 67.1 pkt 6, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 50.23.22.00-2, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zdania nr II - Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej, Kierownik robót lub osoba z trzy letnim stażem pracy w zawodzie ma obowiązek posiadania aktualnej grupy kwalifikacyjnej BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji,dozoru urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Spełnienie warunku wg pkt.13.9 i pkt.13.10 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3-ch lat dla zadań nr I, nr II lub nr III min. dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdza- jących, że usługi zostały wykonane zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, zostały zakończone należycie, solidnie, terminowo, bez usterek, o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej danego zamówienia.Spełnienie warunku wg pkt 13.8 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, dla zadania nr I - specjali- stycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum jedną malowarką do znakowania poziomego dróg oraz jednym samochodem dostawczym.Spełnienie warunku wg pkt.13.11.SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do realizacji zadania nr II minimum jedną osobą nadzorującą, posiadającą grupę kwalifikacyjną BHP do 1 kV w zakresie dozoru nad urządzeniami elektroenergetycznymi oraz jedną osobę posiadającą grupę kwalifikacyjną w zakresie ochrony przeciwporażeniowej BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do realizacji zadania nr III minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z zakresu wykonywanych przez nie czynności.Spełnienie warunku wg pkt 13.9 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty dowód opłacenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł dla każdego z zadań. Jeżeli posiadany przez Wykonawcę, na dzień składania ofert dokument obejmuje okres krótszy niż czas realizacji zamówienia wówczas Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu jego obowiązywania przedłożyć Zamawiającemu nowy dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia na kwotę o wartości co najmniej 200 000,00 zł.Spełnienie warunku wg pkt 13.7 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowane wzory umów dla poszczególnych zadań, kosztorysy jednostkowe i szczegółowe wg pkt 13.2 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: -warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwią prowadzenie robót, -w trakcie trwania umowy wystąpi zmiana obowiązującej stawki VAT, -nastąpi rezygnacja Zamawiającego z realizacji części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zyrardow.pl, BIP lub w Urzędzie Miasta Żyrardowa. Plac Jana Pawła II nr 1 pok.nr29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1 pokój nr 1 na parterze w Biurze Obsługi Mieszkańców..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach kategorii gminnej i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa o powierzchni malowanej ok. 10 000 m2 cienkowarstwowo i grubowarstwowo. Oznakowanie poziome dotyczy w szczególności : odtworzenia według istniejącej lokalizacji linii segregacyjnych, pasów dla pieszych, linii bezwzględnego zatrzymania, znaków stop, strzałek, oznakowanie stanowisk dla niepełnosprawnych oraz ścieżek rowerowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. stałą konserwację, bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz ewentualne awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnej na ośmiu skrzyżowaniach ulic Miasta Żyrardowa oraz sygnalizację ostrzegawczą przy Straży Pożarnej w ul.1-go Maja zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia a także naprawy sygnalizacji spowodowane np. wypadkami lub aktami wandalizmu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km ok. 1 600 szt. znaków i powiatowej o długości ok. 6 km, ok. 400 szt. znaków, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa. Zasady umieszczania znaków muszą być zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków drogowych pionowych i warunków ich umieszczania na drogach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.