To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Kielce: Usługa opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 256370 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241950 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy usług opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP v6 zwanego dalej Oprogramowaniem, którego producentem jest firma SIMPLE S.A. zwana dalej Producentem, a które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 50 jednoczesnych użytkowników (operatorów),w zakresie następujących modułów: SIMPLE.ERP - FK (Finanse i Księgowość) SIMPLE.ERP - OT (Obrót Towarowy) SIMPLE.ERP - MT (Majątek Trwały) SIMPLE.ERP - PER (Personel) SIMPLE.ERP - INFO(Biblioteka rozszerzeń) oraz dla 25 użytkowników w zakresie modułu: SIMPLE.ERP - XPRIMER Zakres rzeczowy świadczenia usług A. Usługa opieki serwisowej W ramach świadczenia opieki serwisowej Wykonawca zapewni: - nowe wersje Oprogramowania dostępne dla Zamawiającego na serwerze WWW lub FTP Wykonawcy oraz na nośnikach magnetycznych lub optycznych, w tym w szczególności nowe wersje Oprogramowania umożliwiające dostosowanie jego funkcjonalności do zmian w obowiązujących przepisach prawnych, - reakcję na zgłaszane przez Zamawiającego problemy w najkrótszym możliwym czasie, w szczególności w przypadku problemów uniemożliwiających korzystanie z niezbędnych funkcji Oprogramowania w ciągu 12 godzin pracy serwisu Wykonawcy i w ciągu 24 godzin pracy serwisu Wykonawcy w przypadku pozostałych problemów, - analizę zgłoszonego problemu i usunięcie usterki Oprogramowania w najkrótszym możliwym terminie, w szczególności w przypadku usterek uniemożliwiających korzystanie z niezbędnych funkcji Oprogramowania w ciągu 24 godzin pracy serwisu Wykonawcy i w ciągu 10 dni w przypadku pozostałych usterek, - bezpośredni kontakt telefoniczny z centrum pomocy Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 17:00, - pakiet porad w formie konsultacji telefonicznych związanych z prawidłowym od strony technicznej funkcjonowaniem Oprogramowania w wymiarze 10 godzin rocznie, - dostęp do całotygodniowego, całodobowego internetowego systemu rozwiązywania problemów, za pomocą którego Zamawiający zgłasza problemy i usterki oraz monitoruje stan ich rozwiązania, - dostęp do bazy wiedzy o aktualizacjach i nowych wersjach Oprogramowania, - szkolenie z obsługi internetowego systemu rozwiązywania problemów, - przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki serwisowej. Szczegółowe procedury współpracy Wykonawcy i Zamawiającego oraz zasady, warunki i sposób świadczenia opieki serwisowej określa wzór umowy opieki serwisowej stanowiący załącznik do SIWZ. B. Usługa opieki powdrożeniowej W ramach świadczenia opieki powdrożeniowej Wykonawca zapewni : 1. wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac o charakterze opieki powdrożeniowej dla Oprogramowania w wymiarze 336 godzin w okresie obowiązywania umowy lub do czasu wyczerpania określonej powyżej ilości godzin. 2. rozpoczęcie wykonywania wszelkich prac na zlecenie Zamawiającego wynikających z potrzeb eksploatacyjnych Oprogramowania w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania, ich realizację w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie oraz uzgadnianie ich czasochłonności przed pisemnym zgłoszeniem zapotrzebowania, 3. wykonywanie prac związanych z zapewnieniem komunikacji i integracji Oprogramowania z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego w szczególności ze szpitalnymi systemami informatycznymi części medycznej, 4. konsultacje, szkolenia i pomoc udzielaną w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta Wykonawcy w zakresie wykorzystania Oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, 5. konsultacje i pomoc telefoniczną w zakresie wykorzystania Oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, realizowaną poprzez wskazane numery telefoniczne Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 16:00, 6. konsultacje i szkolenia w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności w kolejnych wersjach Oprogramowania, 7. przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki powdrożeniowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMPLE S.A., ul. B. Czecha 49/51, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262137,60
Oferta z najniższą ceną: 262137,60 / Oferta z najwyższą ceną: 262137,60
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.b - oprogramowanie autorskie konieczność zlecenia serwisu i nadzoru autorskiego na kolejne lata.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Zakup oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





