To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2008/2009 - Powtórzenie
Numer ogłoszenia: 256300 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292307 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2008/2009 - Powtórzenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,71 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b)Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem vat. c)Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00-20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d)Serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e)Podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej jednostki z datą oraz podpisem osoby upoważnionej. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. 2.Wykaz jednostek Policji zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego. 4.Zamawiający zastrzega niezmienność zaproponowanej w ofercie przetargowej marży, przez okres trwania umowy. 5.Wskazanie przez Zamawiającego miejscowości jest równoznaczne z miejscem realizacji usługi. W miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym uniemożliwiającym dostęp osób z szeroko pojętego marginesu społecznego w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 6.Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca. 7.Termin wykonania zamówienia: okres od dnia zawarcia umowy do 31.03.2009r. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji usług. CZĘŚĆ 1 KOSTRZYN N/O ., CZĘŚĆ 2 WITNICA CZĘŚĆ 3 BABIMOST CZĘŚĆ 4 KARGOWA CZĘŚĆ 5 NOWOGRÓD BOBRZ. CZĘŚĆ 6 SULECHÓW CZĘŚĆ 7 CZERWIEŃSK CZĘŚĆ 8 ŚWIDNICA CZĘŚĆ 9 TRZEBIECHÓW CZĘŚĆ 10 MIĘDZYRZECZ CZĘŚĆ 11 SKWIERZYNA CZĘŚĆ 12 TRZCIEL CZĘŚĆ 13 SŁUBICE CZĘŚĆ 14 RZEPIN CZĘŚĆ 15 OŚNO LUB. CZĘŚĆ 16 CYBINKA CZĘŚĆ 17 GÓRZYCA CZĘŚĆ 18 WSCHOWA CZĘŚĆ 19 SŁAWA CZĘŚĆ 20 SZLICHTYNGOWA CZĘŚĆ 21 ŚWIEBODZIN CZĘŚĆ 22 ZBĄSZYNEK CZĘŚĆ 23 ŁAGÓW CZĘŚĆ 24 GUBIN CZĘŚĆ 25 ŁĘKNICA CZĘŚĆ 26 TRZEBIEL CZĘŚĆ 27 PRZEWÓZ CZĘŚĆ 28 BRODY CZĘŚĆ 29 JASIEŃ CZĘŚĆ 30 IŁOWA CZĘŚĆ 31 NOWA SÓL CZĘŚĆ 32 KOŻUCHÓW CZĘŚĆ 33 SULĘCIN CZĘŚĆ 34 TORZYM CZĘŚĆ 35 SŁOŃSK-KRZESZYCE CZĘŚĆ 36 LUBNIEWICE CZĘŚC 37 DREZDENKO CZĘŚĆ 38 DOBIEGNIEW CZĘŚĆ 39 ŻARY CZĘŚĆ 40 LUBSKO CZĘŚĆ 41 ŻAGAŃ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30.57 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 41
Nazwa: Żagań
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk WOŁYNIEC RESTAURACJA "TROPIK"
jakie przetargi wygrała firma
Henryk WOŁYNIEC RESTAURACJA "TROPIK"
- Restauracja TROPIK Henryk Wołyniec, ul. Rynek 8 i 9, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.23
- Oferta z najniższą ceną: 5.23 oferta z najwyższą ceną: 5.23
- Waluta: PLN.
Część NR: 40
Nazwa: Lubsko
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENOWEFA ZIENKIEWICZ MAŁA GASTRONOMIA "KASYNO"
jakie przetargi wygrała firma
GENOWEFA ZIENKIEWICZ MAŁA GASTRONOMIA "KASYNO"
- Mała Gastronomia KASYNO Genowefa Zienkiewicz, ul. Emilii Plater 46, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Babimost
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Punkt Małej Gastronomi Krzysztof Małycha, ul. Piłsudskiego 2A, 66-110 Babimost, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 39
Nazwa: Żary
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mała Gastronomia Roman Zieliński, Konin Żagański 77, 68-120 Iłowa, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4.74
- Oferta z najniższą ceną: 4.74 oferta z najwyższą ceną: 4.74
- Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Słubice
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNCRO Tomasz Gawryś, ul. Sikorskiego 27, 69-110 Rzepin, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Międzyrzecz
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A.U. DUET s.c, os. Kasztelańskie 8A, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4.34
- Oferta z najniższą ceną: 4.34 oferta z najwyższą ceną: 4.34
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja systemu oświetleniowego w Teatrze im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa i wymiana dźwigów osobowych/wind panoramicznych w istniejącym szybie windowym w budynku głównym Biblioteki
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji - część 1
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 213.2025 Wyłonienie wykonawcy usług cateringowych i gastronomicznych dw ramach konferencji: The 22nd World Congress of Psychophysiology (IOP 2025) organizowanej przez Uniwersytet Jagielloński
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.