Ogłoszenie z dnia 2010-08-19
Otwock: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa w Otwocku ul. Górna 13
Tuszy do drukarek atramentowych
Tonerów do drukarek laserowych
Tonerów do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 256284 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa w Otwocku ul. Górna 13 Tuszy do drukarek atramentowych Tonerów do drukarek laserowych Tonerów do kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa w Otwocku ul. Górna 13 Tuszy do drukarek atramentowych Tonerów do drukarek laserowych Tonerów do kserokopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Global-Serwis Sp. z o.o., Powstańcó Warszawy 11A, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168032,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 198805,00
Oferta z najniższą ceną: 198805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242092,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, to materiały powszechnie dostępne , można je nabyć w wielu sklepach z artykułami szkolno biurowymi i komputerowymi, Materiały eksploatacyjne są ogólnie dostępne na rynku, Opis urządzeń tj drukarek, kserokopiarek w których mają być używane materiały eksploatacyjne określają dokładnie parametry jakim musi odpowiadać dostarczony toner, tusz, co powoduje, że przedmiot zamówienia jest o ustalonych paramentach jakościowych. ( do określonej drukarki musi być toner o standartowych parametrach) . Wartość zamówienia wynosi 14.798,95 euro jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust 8
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa maintenance i licencji dla produktu Magic Software Enterprises oraz migracja systemu
- Produkty farmaceutyczne -nowe programy lekowe B.87 i B .135
- Opracowanie "Kompleksowego planu adaptacji Otwocka do zmian klimatu - budowa odporności środowiskowej i bezpieczeństwa mieszkańców".
- Odnowienie wsparcia oraz zwiększenie liczby licencji na oprogramowanie Microsoft na okres 3 lat
- Usługa ubezpieczenia Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w zakresie mienia i odpowiedzialności cywilnej (2 Części)
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2026 r."
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w latach 2026-2027
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





