To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Kraków: Dostawa mydła dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-3 grupy
Numer ogłoszenia: 256240 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195188 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mydła dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-3 grupy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mydła dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 3grupy 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39.80.00.00-0 środki czyszczące i polerujące 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularzecenowe- załącznik nr 3/1- 3/3 do siwz. 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosimin 60 dni. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazan ia w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medilab Sp. z o.o., ul. Wysockiego 6 c, 03-371 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223860,00
Oferta z najniższą ceną: 141450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223860,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydgiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10947,00
Oferta z najniższą ceną: 10947,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11712,06
Oferta z najniższą ceną: 11712,06 / Oferta z najwyższą ceną: 125976,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





