Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Gdynia: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia
w obiekcie RZI Wydziału Gospodarki Sprzętem Infrastruktury zlokalizowanym w Gdyni przy ul. adm. Unruga 97
Numer ogłoszenia: 25617 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie RZI Wydziału Gospodarki Sprzętem Infrastruktury zlokalizowanym w Gdyni przy ul. adm. Unruga 97.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie RZI Wydziału Gospodarki Sprzętem Infrastruktury zlokalizowanym w Gdyni przy ul. adm. Unruga 97, zwanym dalej obiektem WGSI RZI, realizowanych w formie stałej ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (wraz z późniejszymi poprawkami) przez licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej wykonujących zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Usługa obejmuje wykonywanie wszystkich zadań zawartych w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony fizycznej w obiekcie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni dołączonej w formie załącznika nr 1 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, -spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, -wykonali w okresie 2005-2007 (jako główny Wykonawca) co najmniej pięć zamówień na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze. Poprzez zamówienie na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze należy rozumieć całodobową ochronę na zasadach podobnych do wymogów przedmiotu zamówienia. Powyższa usługa winna być świadczona na rzecz jednego Zleceniodawcy w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku potwierdzone referencjami od poprzednio Zamawiających, -zobowiążą się do założenia punktów kontrolnych systemu elektronicznego wykazanych w załączniku nr 1 do umowy w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie posiadanej koncesji na kwotę nie niższą niż 350.000,00 zł, -dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z dyslokacją obiektu oraz warunkami i zasadami pełnienia służby, -zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (zaświadczenia składają wszystkie podmioty występujące w ofercie tj. Wykonawcy, podwykonawcy oraz podmioty tworzące konsorcja), -koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, -wykaz pracowników ochrony posiadających licencję pierwszego i drugiego stopnia z kserokopiami uprawnień, -wykaz co najmniej pięciu zamówień na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, potwierdzone referencjami od poprzednio Zamawiających w okresie ostatnich trzech lat według załącznika nr 3 do SIWZ, -oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do założenia punktów kontrolnych systemu elektronicznego wykazanych w załączniku nr 1 do umowy w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, -polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie posiadanej koncesji na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł, -oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dyslokacją obiektu oraz warunkami i zasadami pełnienia służby według załącznika nr 1 do umowy czyli Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony fizycznej w obiekcie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni, -zaakceptowany wzór umowy, -w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie, została wybrana, to przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy, dostarczyć umowę regulującą współprace tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarzad Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, I pietro, pok. 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II pietro, pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.