Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bielsko-Biała: dostawa sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Izba Skarbowa w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Bielsku-Białej, do kontaktów: Marek Pękała, Zofia Konior, ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8198400, fax 033 8123846, e-mail: sekozbb@ou.isnet.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.isnet.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Izba Skarbowa w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Bielsku- Białej, Bielsko-Biała ul. Traugutta 2A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych: Część A - sprzętu komputerowego, Część B - licencji oprogramowania, Część C - drukarek laserowych, Część D - urządzenia wielofunkcyjnego, zgodnie z zapisami w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowany sprzęt komputerowy musi posiadać certyfikaty CE, potwierdzające zgodność z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub normami zharmonizowanymi, być fabrycznie nowy rok produkcji 2007, posiadać wymagane okresy gwarancyjne licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro - poniżej 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 6 900 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych), przy czym dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: Część A - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część B - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część C - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Część D - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać nazwę przetargu. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w pokoju 122. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena sytuacji finansowej Wykonawcy; Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły "spełnia-nie spełnia" (weryfikując czy spełniają określone wymagania) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zał. Nr 1 SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. Nr 2 SIWZ 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS (aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Deklaracja producenta sprzętu dotycząca wartości poziomu ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-EN ISO 7779:2005 oraz PN-ISO 9296 nie przekraczającego 30.5 dB w stanie uśpienia, sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej. dotyczące sprzętu komputerowego (komputery PC ver 1, 2 i 3) oferowanego w części A
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Bez opłat. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 10:30, Izba Skarbowa w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2a Dziennik Podawczy pok. 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: A - Dostawa sprzętu komputerowego. 1) Krótki opis: Komputery PC ver 1, Komputery PC ver 2 , Komputer PC ver 3, Monitor 19" LCD, Monitory min.20" LCD, Skanery z podajnikiem, Serwery , KVM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.21.30.00, 30.23.12.50, 30.26.00.00, 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: 1. Komputery PC ver 1- 76 szt., 2. Komputery PC ver 2 - 4 szt., 3. Komputer PC ver 3- 1 szt., 4. Monitor LCD 19"- 86 szt., 5. Monitory min. 20" LCD- 4 szt., 6. Skanery z podajnikiem - 2 szt. 7. Serwery -3 szt., 8. KVM -1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: B - Dostawa licencji oprogramowania. 1) Krótki opis: Licencje oprogramowania; 1. MS Windows XP Professional + SP2, 2. MS Office 2003 Basic lub równoważny, 3. MS Office 2007 Professional lub równoważny, 4. MS Office Visio 2007 Professional lub równoważny 5. Licencje dostępu do MS Exchange Serwer 2003 Polish lub wyższej wersji 6. Zaawansowany manager plików dla Windows, 7. Oprogramowanie które łączy funkcję zdalnego sterowania i monitorowania sieci w jednym narzędziu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Licencje oprogramowania; 1. MS Windows XP Professional + SP2 - 80 szt. , 2. MS Office 2003 Basic lub równoważny- 99 szt., 3. MS Office 2007 Professional lub równoważny- 4 szt., 4. MS Office Visio 2007 Professional lub równoważny- 87 szt., 5. Licencje dostępu do MS Exchange Serwer 2003 Polish lub wyższej wersji- 1 szt., 6. Zaawansowany manager plików dla Windows -10 szt., 7. Oprogramowanie które łączy funkcję zdalnego sterowania i monitorowania sieci w jednym narzędziu - 50 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: C -Dostawa drukarek laserowych. 1) Krótki opis: Drukarki laserowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: Drukarki laserowe 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: D - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. 1) Krótki opis: Urządzenie wielofunkcyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Wykonanie kompleksowej usługi archiwizacji oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B dla Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu wirtualnej symulacji VR
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





