Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami – w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-914
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817424535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzyskowska@lublin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami – w podziale na 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91996a95-1ba7-4b34-a661-30c4f791e34c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104430/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa pamięci masowej NAS klasy enterprise oraz urządzeń do zaawansowanego tworzenia kopii zapasowych z deduplikacją dla LUW i Jednostek Administracji Zespolonej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego, finansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/254656/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/254656/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OU-VII.272.35.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń NAS klasy enterprise wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych
4 szt. Urządzenia typu QNAP TS-453E-8G lub równoważne, min. 4 zatoki na dyski 3,5", wyposażone w dyski o łącznej pojemności min. 4 × 12 TB (min. 12 TB każdy dysk).
3 szt. Urządzenia typu QNAP TS-855eU-RP-8G lub równoważne, do montażu w szafie Rack, min. 8 zatok na dyski 3,5", wyposażone w dyski o łącznej pojemności min. 8 × 12 TB (min. 12 TB każdy dysk), z redundantnym zasilaniem i komplet szyn rack.
3 szt. Urządzenia typu QNAP TS-855eU-RP-8G lub równoważne, do montażu w szafie Rack, min. 8 zatok na dyski 3,5", wyposażone w dyski o łącznej pojemności min. 8 × 12 TB (min. 12 TB każdy dysk), z redundantnym zasilaniem, komplet szyn rack, dodatkowo wyposażone w interfejs sieciowy 2 × 10G SFP+.
2 szt. Urządzenia typu Synology RS1221RP+ lub równoważne, do montażu w szafie Rack, min. 8 zatok na dyski 3,5", wyposażone w dyski o łącznej pojemności min. 8 × 12 TB (min. 12 TB każdy dysk), z redundantnym zasilaniem, komplet szyn rack oraz interfejsem sieciowym 2 × 10G SFP+.
5 szt. Urządzenia typu Synology DS923+ lub równoważne, min. 4 zatoki na dyski 3,5", wyposażone w dyski o łącznej pojemności min. 4 × 12 TB (min. 12 TB każdy dysk)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
48823000-3 - Serwery plików
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń do zaawansowanych kopii zapasowych z deduplikacją oraz przeprowadzenie szkoleń
2 szt. deduplikatorów w wariancie 4 TB
1 szt. deduplikatora w wariancie 8 TB
2 szt. deduplikatorów w wariancie 12 TB
1 szt. rocznego wsparcia – edycja podstawowa dla deduplikatora w wariancie 4 TB.
1 szt. rocznego wsparcia – edycja podstawowa dla deduplikatora w wariancie 8 TB.
1 szt. rocznego wsparcia – edycja podstawowa dla deduplikatora w wariancie 12 TB.
1 szt. rocznego wsparcia – edycja rozszerzona dla deduplikatora w wariancie 4 TB.
1 szt. rocznego wsparcia – edycja rozszerzona dla deduplikatora w wariancie 12 TB.
2 szt. szkolenia podstawowego (6 h) „Systemy kopii zapasowych – poziom podstawowy”.
4 szt. szkolenia rozszerzonego (8 h) „Systemy kopii zapasowych – poziom zaawansowany
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48823000-3 - Serwery plików
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część nr: 1Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, składając ofertę, posiadał niezbędne doświadczenie, rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie sprzętu i/lub oprogramowania z zakresu systemów pamięci masowej, serwerów plików lub systemów tworzenia kopii zapasowych (backup) na minimalną kwotę 50 000 PLN brutto.
Doświadczenie musi być udokumentowane świadectwem należytego wykonania lub innym równoważnym dokumentem, który potwierdza realizację zamówienia o parametrach co najmniej równych wskazanym powyżej.
Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia swojego lub podmiotu, na którym Wykonawca polega w zakresie tego doświadczenia.
Część nr: 2
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis warunku:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, składając ofertę, posiadał niezbędne doświadczenie, rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie sprzętu i/lub oprogramowania z zakresu systemów pamięci masowej, serwerów plików lub systemów tworzenia kopii zapasowych (backup) na minimalną kwotę 50 000 PLN brutto.
Doświadczenie musi być udokumentowane świadectwem należytego wykonania lub innym równoważnym dokumentem, który potwierdza realizację zamówienia o parametrach co najmniej równych wskazanym powyżej.
Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia swojego lub podmiotu, na którym Wykonawca polega w zakresie tego doświadczenia.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji szkoleń w ramach Części II zamówienia, spełniającą łącznie następujące wymagania:
Posiadanie minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu systemów tworzenia kopii zapasowych, administrowania środowiskami backupowymi lub pokrewnych zagadnień z obszaru bezpieczeństwa i ochrony danych.
Doświadczenie, o którym mowa powyżej rozumiane jest jako samodzielne przeprowadzenie w okresie ostatnich 2 lat w sposób ciągły szkoleń dla administratorów systemów IT lub użytkowników systemów backupu.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca przedłoży Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zawierający opis doświadczenia szkoleniowego (zakres tematyczny, daty, liczbę godzin, grupę odbiorców).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, napodstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-23 09:02
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-21
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja konferencji naukowej pn. "VII Konferencja naukowa prac realizowanych w roku 2025 przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej"
- Usługa tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa stacji graficznych
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa sprzętu komputerowego dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części Część 1 Przełączniki Część 2 Monitory Część 3 Drukarki termiczne
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





