eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DZIENNIKA PODAWCZEGO SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - NOWEJ HUTY W KRAKOWIE I SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - KROWODRZY W KRAKOWIE, ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE- POZIOM 0, PAWILON E W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KRAKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Kraków: REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DZIENNIKA PODAWCZEGO SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - NOWEJ HUTY W KRAKOWIE I SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - KROWODRZY W KRAKOWIE, ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE- POZIOM 0, PAWILON E W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 256130 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187220 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 56 10, faks 12 619 50 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DZIENNIKA PODAWCZEGO SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - NOWEJ HUTY W KRAKOWIE I SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA - KROWODRZY W KRAKOWIE, ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE- POZIOM 0, PAWILON E W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W KRAKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń na potrzeby dziennika podawczego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Sądu Rejonowego dla Krakowa -Nowej Huty w Krakowie i Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie, zlokalizowanych na parterze - poziom 0, pawilon E w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. CPV: 45400000-1, 45440000-3, 45310000-3, 45421141-4, 44221000-5, 39130000-2, 39717200-3, 45331220-4. Wielkość -zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z remontem przestrzeni istniejących - zlokalizowanych na poziomie 0, parter, pawilon E w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, - pomieszczeń Dzienników Podawczych dla Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Sądu Rejonowego dla Krakowa - Nowej Huty i Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie. Prace polegać będą na wyburzeniu istniejących ścianek działowych, wydzielających obecnie, przeznaczone dla poszczególnych Sądów wymienionych na wstępie, pomieszczenia dzienników podawczych (wraz z demontażem istniejącej w ściance dziełowej, zlokalizowanej od strony komunikacji ogólnej, stolarki okiennej i drzwiowej). Należy dokonać wydzielenia z przestrzeni hallu głównego, przy pomocy lady, pomieszczenia bezpośredniej obsługi interesantów, które dostępne będzie z hallu poprzez zaprojektowane pomieszczenia pomocnicze. Główne pomieszczenie dzienników podawczych (po wyburzeniu ścianek działowych) będzie zajmowało przestrzeń obecnych czterech pomieszczeń i oddzielone będzie od pomieszczenia obsługi interesantów projektowaną ścianką o lekkiej konstrukcji, opartej na profilach aluminiowych. Pomieszczenia pomocnicze zostaną wydzielone z przestrzeni hallu głównego poprzez: wykonanie ścianek murowanych, z pustaka Ytong lub równoważnego, z wyoblonymi narożnikami oraz częściowo za pomocą ścianek o lekkiej konstrukcji, opartej na profilach aluminiowych, natomiast od przestrzeni punktu bezpośredniej obsługi interesantów zostaną oddzielone wyłącznie za pomocą ścianki opartej na profilach aluminiowych. Ponadto należy wykonać obłożenie płaszczyzny pionowej projektowanej lady (od strony hallu głównego) okładziną z płytek granitowych Madura Gold lub równoważnych oraz montaż blatu lady wykonanego z płyty monolitycznej, granitowej Madura Gold lub równoważną. Należy wykonać, w wewnętrznych granicach punktu obsługi interesantów, montaż podestu o konstrukcji stalowej, o wysokości 18cm, wykończony wykładziną przemysłową typu Tarkett lub równoważną. Nad projektowaną ladą należy wykonać montaż sufitu podwieszonego wraz z oświetleniem. Ponadto prace obejmują również obłożenie ścian zamykających przestrzeń pomieszczeń pomocniczych od strony hallu głównego (z wyjątkiem ściany zlokalizowanej od strony klatki schodowej) oraz słupa, zlokalizowanego w przestrzeni punktu obsługi interesantów, okładziną z blachy dekoracyjnej, nierdzewnej, szczotkowanej. W przedmiotowych pomieszczeniach należy położyć posadzkę z płytek gresowych, matowych, szarych, w nawiązaniu materiałowym oraz graficznym- układzie płytek, do posadzki istniejącej w hallu głównym oraz wykonanie z w/w materiału cokołów wzdłuż wszystkich ścian (poza ścianami gdzie należy dokonać montażu okładziny) o wys.10cm. W przestrzeni, głównego pomieszczenia dzienników podawczych należy zdemontować istniejące grzejniki oraz dokonać montażu nowoprojektowanych grzejników, płytowych, stojących (jak zaznaczono na rys.). Montaż grzejników przewiduje się również w przestrzeni pomieszczenia pomocniczego nr 0.3 (jak zaznaczona na rys.) oraz w pomieszczeniu punktu obsługi interesantów. Prace obejmują również obłożenie wyznaczonych ścian hallu głównego, na całą ich wysokość (ściany przy istniejącej windzie-jak zaznaczono na rysunkach) płytkami granitowymi Kashmir White lub równoważnymi. Ponadto przewiduje się rozebranie ścian istniejącego pomieszczenia magazynowego oraz uzupełnienie w jego granicach posadzki z płytek skutych w projektowanych pomieszczeniach nr 0.1,0.3 i 0.4. Przewiduje się również przeniesienie istniejącego punktu oddziału banku, opartego na lekkiej konstrukcji z profili aluminiowych. Ponadto należy wykonać instalację elektryczną, komputerową i telefoniczną wraz z wymianą oświetlenia, stosując oprawy oświetleniowe jak określono niżej w opisie. Przedmiotowe prace obejmują obszar pomieszczeń na poziomie 0 w pawilonie E. Budynek wyposażony jest w instalacje elektryczne wraz z siecią strukturalną. Zasilanie budynku odbywać się będzie bez zmian, a wykonane prace nie wpłyną na bilans mocy obiektu, budynek posiada wystarczający zapas mocy dla zapewnienia zasilania przedmiotowych pomieszczeń. Na parterze budynku znajdują się pomieszczenia wydzielone, w których mieszczą się rozdzielnie elektryczne. Przewiduje się umeblowanie przedmiotowych pomieszczeń. Remont nie ingeruje w układ konstrukcyjny budynku, obejmuje wymianę zniszczonych w trakcie eksploatacji elementów wyposażenia i wykończenia oraz ma na celu podniesienie standardu głównego holu oraz projektowanych pomieszczeń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.42.11.41-4, 39.13.00.00-2, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo -Budowlany Andrzej Skwarczyński, ul. Lubomirskiego 7, 31-509 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
  • PHU Budgrem Grzegorz Skwarczyński, ul.Lubomirskiego 7/1, 31-509 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240404,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228793,74

  • Oferta z najniższą ceną: 228793,74 / Oferta z najwyższą ceną: 280000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.