Ogłoszenie z dnia 2014-02-09
Środa Wielkopolska: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 25603 - 2014; data zamieszczenia: 09.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., Stary Rynek 6, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 28 705 12, faks 61 28 705 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Sądu przy ul. Stary Rynek 6 w Środzie Wielkopolskiej oraz w budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu we Wrześni a także przylegających do nich terenów zewnętrznych. 3. Łączna powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych: 2.980,19 m2 W tym: - budynek w Środzie Wielkopolskiej : 1.644,59 m2 - budynek we Wrześni: 1.335,60 m2 4. Łączna powierzchnia terenów zewnętrznych wynosi 890,53 m2 w tym: - wokół budynku w Środzie Wielkopolskiej - 426 m2 - wokół budynku we Wrześni - 464,53 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alkom Sp. z o.o., ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65324,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108747,24
Oferta z najniższą ceną: 108747,24 / Oferta z najwyższą ceną: 181778,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych, mające charakter powszechnie dostępnych. W przedmiotowym zamówienia nie występują specyficzne cechy przedmiotu zamówienia mające wpływ na na wybór trybu udzielenia zamówienia, którego celem byłoby doprowadzenie do wyboru wykonawcy. Realizacja zamówienia może być w związku z powyższym powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży usług utrzymania czystości - sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych. Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp (tj. 130000 EURO). Mając na uwadze przytoczone argumenty zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają Zamawiającemu wybór jako trybu postępowania - zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3720P w ciągu ul. Kórnickiej w Środzie Wielkopolskiej wraz z przebudową skrzyżowania z DK11
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.