eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, w tym świadczenie usługi infolinii 0800 121 645 i 0801 40

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, w tym świadczenie usługi infolinii 0800 121 645 i 0801 409 747 a także świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, bez opcji wykupu w/w sprzętu, w lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 255967 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228951 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, w tym świadczenie usługi infolinii 0800 121 645 i 0801 409 747 a także świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, bez opcji wykupu w/w sprzętu, w lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, w tym świadczenie usługi infolinii 0800 121 645 i 0801 409 747 a także świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, bez opcji wykupu w/w sprzętu, w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: A. Filia UPPK w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Ogrody 17; B. Filia UPPK w Słomnikach, 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64; C. Filia UPPK w Krzeszowicach, 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3; D. Archiwum Zakładowe w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Kopernika 13; E. Sekcja Aktywizacji i Treningu Ekspres Praca w Krakowie, 30 - 091 Kraków, ul. Łobzowska 46 F. Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21; Z uwagi na niebezpieczeństwo narażenia transmisji radiowej na wypływ czynników atmosferycznych (huraganowych wiatrów, śnieżyc, wyładowań atmosferycznych, zakłóceń radioelektrycznych) oraz na możliwość zewnętrznego zakłócenia transmisji radiowej poprzez m.in. blokowanie bądź zagłuszanie sygnału a także ze względu na konieczność zapewnienia nieprzerwanego i niezawodnego połączenia telefonicznego i faksowego oraz połączenia internetowego Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, drogą radiową. Zestawienie rodzajów usług telekomunikacyjnych świadczonych obecnie na rzecz Zamawiającego oraz operatorów przedstawia tabela 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), z którego wynika że: A. usługi telefonii stacjonarnej - analogowej i cyfrowej oraz usługi dostępu do Internetu wraz z niezbędnymi do łączenia się z siecią internetową urządzeniami zapewnia Telestrada S. A.; B. Telekomunikacja Polska S. A. zabezpiecza funkcjonowanie Telefonicznego Centrum Informacyjnego, w którym obecnie działają dwie linie ISDN, dwie infolinie 0801 409 747 oraz 0800 121 654 a także centrala Diatonis tp model e - Diatonis XS typ A (posiadająca dwa porty miejskie i osiem wewnętrznych) wraz z dwoma terminalami cyfrowymi i sześcioma terminalami analogowymi. Wszystkie powyżej przedstawione urządzenia pozostają własnością operatorów. Wykonawca, który uzyska zamówienie zobowiązany będzie do zabezpieczenia Zamawiającemu wszelkich urządzeń warunkujących niezawodność świadczonych usług. Ponadto: 1. Zamawiający oczekuje, że wszelkie wyposażenie towarzyszące instalacji i uruchomieniu usługi będącej przedmiotem zamówienia pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy oraz, że wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem, instalacją wszelkich urządzeń, zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę techniczną związaną z ewentualną procedurą zmiany operatora i przeniesienie numerów, w tym przeprowadzenie niezbędnych testów i prób. W związku z powyższym termin rozpoczęcia świadczenia usług może ulec zmianie. 3. Wykonawca zapewni całodobowe (dwudziestoczterogodzinne) pogotowie serwisowe oraz usuwanie awarii leżących po stronie Wykonawcy w czasie maksymalnie do 12 godzin. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. 4. Uruchomienie usług - rozpoczęcie świadczenia usług - nastąpi w sposób nieprzerwany w stosunku do usług świadczonych obecnie oraz płynny, co oznacza, że Wykonawca, który uzyska zamówienie będzie sukcesywnie, w miarę wygasania umów, na podstawie których Zamawiający obecnie korzysta z usług, przejmował ich świadczenie; Zamawiający dopuszcza maksymalnie dwugodzinną (2 h) techniczną przerwę w dostępie do sieci telekomunikacyjnej (w czasie procedury zmiany operatora) jednak jedynie poza godzinami normalnego urzędowania Zamawiającego, tj. w dni powszednie od godziny 15.30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele święta). 5. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łączy telefonii stacjonarnej i łączy Internetowych, serwisowaniem urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz dostosowaniem swojej infrastruktury w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy kontaktować się z Panią Wioletą Batko - Kierownikiem referatu administracji i logistyki, tel. (12) 299 74 57. 7. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia: Zamawiający generuje ruch wychodzący, który w okresie od stycznia do września 2009 roku kształtował się na średnim miesięcznym poziomie w sposób następujący: liczba połączeń wychodzących - 6 924, w tym połączenia do sieci komórkowych w liczbie 583 oraz połączenia międzymiastowe w liczbie 329, natomiast średni miesięczny czas trwania połączeń wychodzących wyniósł 202 godziny. 8. Zamawiający wymaga, aby za inicjację połączenia nie były pobierane opłaty. 9. Zamawiający wymaga bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami objętymi przetargiem. Zakres zamówienia: I. Świadczenie usług telekomunikacyjnych Usługa realizowana będzie w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. (z wyjątkiem usługi Infolinii 0801 409 747, która świadczona będzie do 31.03.2010r.) i polegać będzie na: a) umożliwieniu wykonywania połączeń lokalnych, międzystrefowych oraz międzynarodowych a także do sieci komórkowych; połączeń do Biura Numerów oraz połączeń bezpłatnych do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone; b) przeniesieniu będących w dyspozycji Zamawiającego numerów urządzeń końcowych do sieci operatora, który uzyska zamówienie, w terminach zapewniających płynność w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca uzyskujący zamówienie, kierując się terminami wygasania zawartych przez Zamawiającego umów określonych w kolumnie 2 tabeli 1 przejmie świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia; c) w celu zapewnienia stałej, tj. 24-godzinnej pracy Telefonicznego Centrum Informacyjnego Wykonawca przejmie z dniem 01.01.2010 roku, z zachowaniem numerów, świadczenie bezpłatnej dla klientów dzwoniących do Zamawiającego usługi - infolinia o numerze 0 800 121 645 i infolinii o numerze 0801 409 747 oraz zapewnieni wszelkie niezbędne do jej sprawnego funkcjonowania urządzenia, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami końcowymi; Należność Zamawiającego względem Wykonawcy naliczana będzie w postaci miesięcznej i stałej opłaty abonamentowej. W odniesieniu do infolinii 0801 409 747, Zamawiający jest zainteresowany korzystaniem z tej usługi jedynie w okresie do 31 marca 2010 roku. d) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjującej (wstępnej), 24-godzinny dostęp do serwisu technicznego, systematyczne dostarczanie bezpłatnego, comiesięcznego wykazu wszystkich zrealizowanych połączeń, tj. billingu, w postaci wydruku, z rozbiciem połączeń na każdy numer. Billing dostarczany będzie Zamawiającemu wraz z fakturą na zakończenie danego okresu rozliczeniowego; e) Wykonawca zapewni w ramach opłaty abonamentowej i bez dodatkowego zgłoszenia ze strony Zamawiającego w szczególności blokadę dostępu do wszelkich usług o podwyższonej opłacie ze świadczeniem dodatkowym (m.in. nr 0300x, 0400x, 070x). W związku z powyższym Zamawiający nie będzie miał obowiązku pokrywać należności za połączenia z tymi usługami. f) Wykonawca zapewni realizację połączeń bez konieczności wybierania prefiksu operatora. Warunki serwisu dla usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej: a) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia. b) naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. c) zgłaszanie awarii odbywać się będzie telefonicznie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, a jej przyjęcie potwierdzone będzie przez Wykonawcę faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. II. Świadczenie usługi dostępu do Internetu drogą kablową Usługa polegać będzie na przejęciu od dotychczasowego operatora usługi dostępu do Internetu drogą kablową oraz jego instalację w lokalizacjach, o których mowa we wstępie oraz świadczenie usługi w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 roku. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni stały i nieprzerwany dostęp do Internetu dla potrzeb Zamawiającego według kryteriów określonych poniżej. Usługa będzie obejmować: 1. Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez 24 godziny na dobę stałych, łączy dostępowych wraz z niezbędnymi urządzeniami teletransmisji zapewniającego szerokopasmowy dostęp do Internetu. 2. Udostępnienie stałych rutowalnych adresów IP - minimum jeden stały adres IP z zakresu numeracji publicznej. 3. Brak limitów transferu danych. 4. Całodobową pomoc techniczną w całym okresie trwania umowy. Parametry usługi w lokalizacji: 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21 a) prędkość danych pobieranych (download) 15 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 800 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Parametry usługi w lokalizacji - 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3 a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 512 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Parametry usługi w lokalizacji - 32 - 050 Skawina, ul. Ogrody 17 a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 512 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Parametry usługi w lokalizacji - 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64 (I piętro) a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 512 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Parametry usługi - 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64 (przyziemie) a) prędkość danych pobieranych (download) 2 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 256 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Parametry usługi w lokalizacji - 30 - 091 Kraków, ul. Łobzowska 46 a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 512 kb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych Warunki serwisu dla usługi dostępu do Internetu: a) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia. b) gwarancja rocznej dostępności usługi na poziomie 99,9%. c) dostępność służb technicznych 24h/dobę, przez cały okres trwania umowy. d) gwarancja utrzymania stałych parametrów łącza zawartych w umowie przez cały okres trwania umowy. Opłata z tytułu dostępu do Internetu we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego stanowić winna wielkość stałą, naliczaną miesięcznie w postaci abonamentu...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55491.15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telestrada S. A., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4305.15
  • Oferta z najniższą ceną: 4305.15 oferta z najwyższą ceną: 4305.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.