eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NoweWykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Nowe: Wykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego
Numer ogłoszenia: 25594 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436330 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe, Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3337210, faks 052 3328466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego 1.Opis przedmiotu zamówienia: Administrator zobowiązany jest do prowadzenia spraw i zapewnienia usług w zakresie zwykłego zarządu nieruchomościami opisanymi w §1, utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a w szczególności do: 1 zapewnienia dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, cieplnej, wody, oleju opałowego oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci oraz innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych nieruchomości oraz zawieranie umów w tym zakresie, 2 zawierania i rozwiązywania w imieniu własnym umów o korzystanie z nieruchomości z innymi podmiotami, 3 pobierania opłat za korzystanie z nieruchomości, w tym za bilety wstępu na imprezy masowe z wyłączeniem opłat za mecze piłkarskie organizowane przez MLKS Wisła Nowe oraz Ochotnicze Straże Pożarne z terenu Gminy Nowe przy organizacji parkingu w dniu Wszystkich Świętych 1 listopada. 4 wykonywanie wobec osób korzystających z nieruchomości uprawnień właściciela, 5 informowania Gminy na piśmie o każdym przypadku powstania szkody w zarządzanych nieruchomościach, 6 zapewnienie dochodzenia i ściągania odszkodowań od osób wyrządzających szkody w zarządzanych nieruchomościach oraz należności od osób zobowiązanych do uiszczania opłat za korzystanie z nieruchomości, w tym należytej obsługi prawnej, 7 utrzymanie budynków, budowli i innych urządzeń w należytym stanie technicznym przez prowadzenie prac konserwacyjnych i drobnych prac remontowych, 8 wykonywanie obowiązków w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie zarządzanej nieruchomości, w tym usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi, 9 prowadzenie prac w zakresie pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanej nieruchomości, 10 pielęgnacja i konserwacja płyty boiska głównego i treningowego zgodnie z instrukcją dostarczoną przez wykonawcę tych budowli; instrukcja stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy, 11 dozorowanie nieruchomości przez 8 godzin na dobę za pomocą dozorcy; 12 zorganizowanie usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości, 13 prowadzenie ewidencji uzyskiwanych dochodów z zarządzanej nieruchomości i ponoszonych na nią kosztów oraz przekazywanie kwartalnie informacji Gminie na ten temat, 14 eksponowania, dbania o stan techniczny i czytelność tablicy informacyjnej przedstawionej w załączniku nr 5 ze szczególną starannością do dnia 31 grudnia 2013r, 15 zawarcia umowy ubezpieczenia mienia od ognia i innych żywiołów, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku ( w tym wandalizmu ), ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. II.Administrator zobowiązany jest do prowadzenia ksiąg budynków i obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przeprowadzania okresowych przeglądów budynków, budowli i innych urządzeń oraz znajdujących się w nich instalacji. III.Administrator w terminie do 15 października każdego roku. przedstawi Gminie wykaz niezbędnych do przeprowadzenia w następnym roku kalendarzowym remontów bieżących i kapitalnych oparty o techniczne przeglądy budynków, budowli i urządzeń wraz ze wstępnymi kosztorysami. Gmina po przeanalizowaniu uzasadnienia dla poszczególnych remontów i możliwości budżetowych ustali do 31 dnia stycznia następnego roku zakres remontów do wykonania. Wyłonienie wykonawcy remontów nastąpi w oparciu o przepisy prawa zamówień publicznych. IV.Administrator zobowiązany jest do dnia 20 lutego 2012 r do opracowania i przedstawienia Gminie projektu regulaminu korzystania z oddanych do zarządzania obiektów. Projekt po uzyskaniu pozytywnej opinii Gminy będzie stanowił załącznik nr 6 do niniejszej umowy. Regulamin korzystania z oddanych do zarządzania obiektów zostanie umieszczony przez Administratora w widocznych miejscach przy wejściach na teren stadionu miejskiego, na budynkach oraz w szatniach. VI.Administrator zobowiązany jest do umożliwienia przeprowadzenia czynności kontrolnych przez Gminę w każdym czasie. VII.Administrator zobowiązany jest do stosowania zaleceń Gminy udzielonych na piśmie co do sposobu zarządzania nieruchomościami oraz świadczenia usług pielęgnacyjnych, konserwacyjnych, remontowych i nadzorczych. VIII. Wymagania szczegółowe dotyczące boisk: Wykaz czynności do wykonania na nawierzchniach trawiastych boisk i obiektach stadionu miejskiego Wisła Nowe w okresie jednego roku. 1. Nawadnianie w okresie od marca do końca października. Wielkość zależy od ilości i rozkładu opadów atmosferycznych w okresie wegetacji. Na boiskach trawiastych dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi średnio 3 l-m3 powierzchni 2. Nawożenie 2.1. Fosfor w ilości 35 kg P2O5ha-1 Potas w ilości 70 kg K2Oha-1 Stosować na początku października 2.2. Azot w ilości 40 kg Nha-1 Stosować wczesną wiosną w chwili trwania wegetacji oraz co 2 - 3 koszenia w ciągu całego okresu wegetacji w ilości 20-30 N.kg.ha-1 2.3. Co 2 lata przeprowadzać badania gleby. 3. Koszenie: 3.1. W okresie maj - czerwiec lipiec koszenie wykonywać co 4 do 5 dni, tj. 22 razy 3.2. W okresie sierpień wrzesień co 7 do 10 dni, tj. 8 razy. 3.3. W okresie październik według potrzeb. 3.4. Optymalna wysokość koszenia na trawniku sportowym wynosi 2,5 : 3 m. Przyjmuje się według instrukcji, że trawnik sportowy wymaga w okresie wegetacji około 30 koszeń. 3.5. Powierzchnia boisk ogółem + łuki poza bramkami wynosi 14.000 m2 4. Wałowanie Wałować pierwszy raz wiosną. W okresie późniejszym według potrzeb. Wałować na krzyż. 5. Napowietrzanie (areacja) Przeprowadzać wiosną i jesienią po koszeniu trawy, przy odpowiedniej wilgotności i plastyczności podłoża. Zabieg wykonywać walcem z rurkowymi bolcami o średnicy 15 ÷ 20 mm i długości 8÷10cm 6. Pionowe cięcie (wertykulacja) Zabieg wykonywać raz w roku w terminie marzec lub początek kwietnia. 7. Piaskowanie Zabieg wykonywać w okresie wiosny oraz jesieni. Do piaskowania należy użyć suchego piasku o granulacji 0,6 ÷ 1,2 mm z ilości 0,001 m3-1m2 boiska. 8. Zwalczanie chwastów Według potrzeb zwalczać mechanicznie lub opryskiem w zależności od gatunku pojawiania się chwastów. 9. Utrzymanie porządku na całym obiekcie oraz w pomieszczeniu klubu. 10. Pojemnik na śmieci o pojemności 1.100 l wywóz raz w tygodniu. Kosze małe o pojemności 60l - 10 szt. na czas trwania imprez (zawodów). 11. Całodobowy nadzór nad całym obiektem wraz z obsługą kotłowni olejowej i węglowej w okresie zimowym. Obowiązki Gminy Gmina zobowiązana jest do: 1) zapewnienia niezakłóconego przez roszczenia i żądania osób trzecich zarządzania nieruchomościami, 2) niezwłocznego przekazywania informacji o zmianach w stanie prawnym nieruchomości i ograniczeniach praw właściciela. Sposób zawierania umów i zakres umocowania pełnomocnika I. Administrator jest upoważniony do zawierania i rozwiązywania umów o korzystanie z nieruchomości w imieniu własnym. II Podstawą do zawierania umów o korzystanie z nieruchomości na okres dłuższy niż trzy lata jest uchwała Nr XXVIII-188-2005 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 31 maja 2005r w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia, obciążania nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Nowe oraz ich wydzierżawiania, najmu albo użyczania na okres dłuższy niż trzy lata, opublikowana w Dzienniku Urzędowym Kujaw. 05.78.1437, której wydruk z systemu informacji prawnej Lex stanowi załącznik nr 7 do niniejszej umowy. III. Administrator jest upoważniony do pobierania czynszów i opłat od zawartych umów o korzystanie z nieruchomości. IV. Administrator upoważniony jest do reprezentowania Gminy przed sądami powszechnymi w sprawach związanych z dochodzeniem i ściąganiem odszkodowań od osób wyrządzających szkody w zarządzanych nieruchomościach oraz od osób zobowiązanych do uiszczania opłat za korzystanie z nieruchomości. W tym celu na wniosek Administratora Burmistrz Nowego udzieli pełnomocnikowi wskazanemu przez niego stosownego pełnomocnictwa. 3.2 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3.4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o., Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227642,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 227640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.