eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa fabrycznie nowych pięciu samochodów osobowych dla RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Radom: Dostawa fabrycznie nowych pięciu samochodów osobowych dla RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 25586 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pięciu samochodów osobowych dla RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu fabrycznie nowych samochodów osobowych dla RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu. 1.1. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w: - ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.2.1. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie samochodów: 1) Fabrycznie nowe, nieużywane, technicznie sprawne, wyprodukowane w roku 2012 lub 2013, jednakowe modele aktualnie wytwarzane przez producenta, 2) Typ nadwozia - hatchback, liczba miejsc siedzących - 5, 3) Silnik benzynowy o pojemności skokowej w przedziale od 1300 cm3 do 1600 cm3, 4) Moc silnika min. 90 KM, 5) Manualna skrzynia biegów, 5 biegów do przodu, 6) Standardowa pojemność bagażnika min. 300 litrów (przed złożeniem i przesunięciem tylnej kanapy), 7) Wymiary: długość całkowita w przedziale od 3940 mm do 4120 mm, szerokość w przedziale od 1640 mm do 1770 mm (wymiar liczony bez lusterek zewnętrznych), wysokość całkowita w przedziale od 1460 mm do 1700 mm, 8) Pojemność zbiornika paliwa min. 45 litrów, 9) Kolor nadwozia jednakowy dla wszystkich samochodów: odcienie beżu/oliwki, odcienie szarości (z wyłączeniem koloru srebrnego) lakier metalizowany, 10) Tylny rząd siedzeń składany i dzielony, 11) Lakierowane zderzaki w kolorze nadwozia, 12 ) Tapicerka ciemna, materiałowa, 13) Barwione szyby, 14) Koła na felgach stalowych z zamontowanym kompletem opon zimowych oraz dodatkowy komplet opon letnich (ogumienie fabrycznie nowe). Rozmiary opon oraz ich parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodu, 15) Układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy, 16) Regulacja wysokości fotela kierowcy, 17) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 18) System zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania - ABS, 19) Alarm, Immobiliser, 20) Centralny zamek na wszystkie drzwi, sterowany pilotem, 21) Komputer pokładowy, 22) Klimatyzacja manualna, 23) Fabryczny radioodtwarzacz CD ,MP3, gniazdo USB , fabryczny system głośników (minimum 4 szt. głośników), 24) Sterowanie radiem w kierownicy, 25) Elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich, 26) Elektrycznie sterowane oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne, lakierowane w kolorze nadwozia, 27) Koło zapasowe, 28) Dwa kluczyki do samochodu, 29) Regulacja wysokości przednich pasów bezpieczeństwa oraz wszystkich zagłówków, 30) Zestaw głośnomówiący, 31) Gniazdo wtykowe 12 V z przodu, 32) Komplet dywaników gumowych, 33) Klucz do wymiany kół, podnośnik samochodowy, 34) Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica. 1.2.2. Wymagana gwarancja producenta: 1) Mechaniczna min. 2 lata, 2) Na powłokę lakierniczą min. 2 lata, 3) Na perforację nadwozia min. 2 lata. UWAGA: Zamawiający wymaga ponadto, by autoryzowany punkt serwisowy producenta oferowanych samochodów, znajdował się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. 1. 3. Warunki dotyczące odbioru pojazdów: 1.3.1. Wykonawca zapewnia odbiór pojazdów na terenie miasta Radomia lub w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego; 1.3.2. Samochody powinny wskazywać taki stan baku, aby światło sygnalizacji rezerwy paliwa nie było zapalone; 1.3.3. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodów komplet dokumentów: karta pojazdu, książka gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdów ( oraz wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji i ubezpieczenia pojazdów); 1. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 1. 5. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 1.6. Rozliczenie za wykonanie na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 14 dni po wykonaniu zamówienia i wystawieniu faktury. 1.7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 1.8. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1.8.1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.8.2. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona i podpisana tabela Wymagane parametry techniczne oraz opis wyposażenia samochodów osobowych wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - wg załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 7. Pełnomocnictwo rodzajowe osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z innych dokumentów, złożone w oryginale. Pełnomocnictwo rodzajowe powinno określić rodzaj czynności oraz jej przedmiot (np. umocowanie do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na , w szczególności do złożenia (podpisania) w jego imieniu i na jego rzecz oferty). 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy nie wpływa bezpośrednio na złożoną ofertę przez Wykonawcę, ani na przedmiot SIWZ, a ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. 2. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach np.: m.in. podatkowych tj. zmiany podatku VAT. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: form. SIWZ można zakupić za cenę 5,60 złotych (w tym podatek VAT) w RTBS Administrator Sp. z o.o. Zespół Umów i Zam. Pub., ul. Starowolska 11a, 26-600 Radom w g. 8:00-14:00 lub otrzymać za zal. pocz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 11:45, miejsce: RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu ul. Waryńskiego 16a, pokój 212 (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.