eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › KOREKTA ŁĄCZNICY Z OBWODNICY TRÓJMIASTA DK S6 NA UL. CHWASZCZYŃSKĄ W OBSZARZE WĘZŁA DROGOWEGO KACK W GDYNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Gdańsk: KOREKTA ŁĄCZNICY Z OBWODNICY TRÓJMIASTA DK S6 NA UL. CHWASZCZYŃSKĄ W OBSZARZE WĘZŁA DROGOWEGO KACK W GDYNI
Numer ogłoszenia: 255780 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOREKTA ŁĄCZNICY Z OBWODNICY TRÓJMIASTA DK S6 NA UL. CHWASZCZYŃSKĄ W OBSZARZE WĘZŁA DROGOWEGO KACK W GDYNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą Korekta łącznicy z Obwodnicy Trójmiasta DK S6 na ul. Chwaszczyńską w obszarze węzła drogowego Kack w Gdyni. Zamówienie obejmuje roboty polegające na: - rozebraniu nawierzchni mineralno - bitumicznych - 369 m 2; - wykonaniu robót ziemnych: - wykop - 548 m3, - nasyp - 86 m3; - wykonaniu koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem gł. 10 cm - 1 329 m2 ; - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 1 259 m 2; - ulepszeniu podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm - 1 329 m 2 ; - wykonaniu podbudowy gr. 11 cm z betonu asfaltowego frakcji 0/25 - 1 094 m 2;; - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego frakcji 0/20 warstwa wiążąca gr. 8 cm - 1 293 m2; - wykonaniu frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno - 595 m 2; - wykonaniu nawierzchni grysowo-mastyksowej frakcji 0/11 warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1 393 m2; - wykonaniu studni z kręgów betonowych o śr. 1200 mm i gł. 3 m wraz z kanalizacją deszczową z rur PCV śr. 200 mm i obudową wylotu kolektora wraz z osadnikiem - 1 szt.; -wykonaniu nowego odcinka kabla miedzianego XzTKMXpw w kanalizacji wraz z budową studni oraz demontażem istniejących kabli - 60,0 m; -wykonaniu przebudowy podziemnych linii gazowych - 0,053 km; -wykonaniu przebudowy oświetlenia w m. Gdynia - układanie kabla YAKY 4x35 wraz z kanalizacją - 28 mb; -wykonaniu przebudowy linii kablowej SN 15 kV w m. Gdynia - 74 mb; -wykonaniu przebudowy linii kablowej nN 0,4 kV w m. Gdynia - budowa pętli indukcyjnych dla sygnalizacji świetlnej - 188 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.25 - Roboty budowlane w zakresie węzłów drogowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone są oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000 PLN. Wartości ubezpieczenia podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu ubezpieczenia. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej: - minimum 1 osoba; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. 2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branży instalacji gazowej: - minimum 1 osoba: - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży instalacji gazowej; 3) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branży elektroenergetycznej: - minimum 1 osoba: - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. a) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1÷3 winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). b) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku w poz. 1÷3 rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót w danej branży. c) Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osób wymienionych w poz. 1÷3 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 150 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na teren budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. b) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej - min. 1 szt. c) Układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 1 szt. d) Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości zapewniającej ciągłość robót. 4. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej trzy roboty budowlane drogowe (wraz z infrastrukturą) polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, każda o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN (netto), a w ramach tych robót wykonał w tym czasie minimum 4 000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-mastyksowej-SMA). Wartości wykonanych robót podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień Protokołu odbioru robót. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1 zawartego w SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość określoną w pkt B.1. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ (POTENCJAŁ KADROWY) i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) - w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk Rejon w Gdańsku, 80-298 Gdańsk, ul. Budowlanych 70. Opłata (o ile dotyczy) 253,46 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 07:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku Rejon w Gdańsku, ul. Budowlanych 70, 80-298 Gdańsk, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie może powierzyć Podwykonawcom realizacji robót w zakresie robót bitumicznych. Wykonawca może powierzyć wykonanie elementów zamówienia Podwykonawcom wyłącznie w zakresie nie zastrzeżonym w zdaniu poprzednim. 2) Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.