Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Zielona Góra: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i telefaksów do Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1.
Numer ogłoszenia: 25568 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i telefaksów do Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i telefaksów do Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 90.12.21.00 - Usługi utylizacji odpadów toksycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.10.00 - Usługi obróbki odpadów radioaktywnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis oceny spełnienia warunków: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dopstawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp - zał. nr 1, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 2 , 3. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) . Do informacji winien być dołączony dokument potwierdzający, że wymieniona w informacji praca została wykonana należycie- zał. nr 3, 4. Wypełniony Formularz cenowy zał. nr 4, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem w/w terminów wystawienia; dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 9. Dokument potwierdzający zdolność Wykonawcy do utylizacji odebranych od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem dostawy, 10 Zasady składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie: a. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, b. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1, .5, powinny byc złożone przez każdy podmiot, c .Informacja o wspólnym doświadczeniu zawodowym Wykonawqcy /Doświadczenie zawodowe/ 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia, INNE DOKUMENTY 12. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy 65-958 Zielona Góra , Pl. Słowiański 5, pok nr 11, w godz. 7:30 - 15:30 w dni robocze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.