Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady niesegregowane i segregowane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady niesegregowane i segregowane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101a9459-b4b2-44e2-8766-d346baf159cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ. Ponadto Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora do konkretnego Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady niesegregowane i segregowane o pojemności:
• 80dm3 w ilości 200 szt., kolor czarny/grafitowy;
• 120dm3 w ilości 300 szt., kolor czarny/grafitowy;
• 240dm3 w ilości 300 szt., kolor czarny/grafitowy;
• 240dm3 w ilości 150 szt., kolor brązowy;
• 1100dm3 w ilości 250 szt., kolor czarny/grafitowy;
• 1100dm3 w ilości 50 szt., kolor brązowy.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu umowy o zakres objęty prawem opcji w okresie trwania umowy. Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować do 20% wartości wynagrodzenia brutto. Szczegółowy opis realizacji prawa opcji określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) - waga 100 pkt.
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny całkowitej brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” :
cena oferty najniższej*
C = ------------------------ x 100
cena oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Maksymalna ilość punktów według kryterium „cena” to 100 punktów.
d) Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawy z porównywalnym zakresem, odpowiadającej specyfikacji niniejszego zamówienia, do dwóch podmiotów o wartości min. 50 000,00 zł brutto, dla każdego podmiotu, w trakcie obowiązywania rocznej umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie zgodnie z SWZ - Załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia obejmują :
1) Wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 7 do SWZ, zgodnie z treścią opisaną w dziale VIII pkt 2.4) SWZ.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.: na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria – Opis techniczny (według załącznika nr 6 do SWZ), będącego innym niż etykieta i certyfikat przedmiotowym środkiem dowodowym.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem zdania następnego. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisiekryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca przed zawarciem umowy:a) poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;
b) przedłoży kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym obejmującej zakres niniejszej umowy, obejmującej okres realizacji i na sumę gwarancyjną nie mniejszą 100 000,00 zł;
c) wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% zgodnie z działem XXII SWZ;
d) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym niniejszym postępowaniu, Wykonawca na wezwanie dostarczy Zamawiającemu fotografie lub dokładne rysunki oferowanych pojemników wraz z opisem zawierającym m.in. parametry i rodzaj materiału użytego do ich wykonania. Dokumentacja ta powinna jednoznacznie obrazować wygląd i rozwiązania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 12:35
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup mebli wraz z dostawą i montażem
- "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego" z podziałem na dwa zadania
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 300 na odcinku Iłowa - Borowe
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 4 części (DK32 w m. Smolno Małe ,m.Kargowa, DK29 w m.Drzeniów, DK27 w m.Mielno
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Furgon z przeznaczeniem na pogotowie techniczne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Remont DW: ZAD.1 DW nr 154 na odcinku od km 1+440 do km 1+940 w m.Głęboczek ZAD.2 DW nr 160 na odcinku od km 57+600 do 58+300 w m.Ostrowiec ZAD.3 DW nr 288 w m.Bogaczów ZAD.4 DW nr 278 w m.Nietkowice
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu ul. Rzeszowska 33, 38-120 Czudec" w ramach Programu MALUCH + 2022-2029
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO1.2.12
- Utworzenie miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu oddział Babica, Babica 102, 38-120 Czudec" w ramach Programu MALUCH + 2022-2029
- 84/ZP/25 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby pracowni opiekuna medycznego wraz z remontem przyległych pomieszczeń i doposażeniem pracowni przedmiotowych w MSCKZiU"
- dostawy wyposażenia socjalnego, gospodarczego i sanitarnego na potrzeby 5 WSZK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.