eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Krynica: sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową
Numer ogłoszenia: 255553 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) sukcesywna dostawa odczynników do Centralnego Laboratorium zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji, przez okres 12 miesięcy; podzielona na 4 odrębne pakiety. 2) oraz autoryzowana obsługa serwisowa analizatora Konelab 20 ise przez okres trwania umowy 3) Wymagania dotyczące pakietu 1: a) Odczynniki winny zawierać aplikacje na analizator Konelab 20 ISE b) Aplikacje muszą być oryginalne, autoryzowane przez producenta w języku polskim. c) Okres ważności odczynników min.12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. d) Wykonawca musi posiadać Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: - dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych - konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów e) Zamawiający wymaga aby wraz z pierwsza dostawą odczynników Wykonawca wykonał następujące czynności: - zainstaluje treść aplikacji do analizatora - wykona kalibrację(dokumentacja pozostaje w laboratorium) - wykona próby kontrolne z dostarczonych w ramach zamówienia materiałów kontrolnych Powyższe czynności muszą zostać wykonane bez wstrzymywania pracy Laboratorium, ponieważ Zamawiający posiada tylko jeden analizator na wyposażeniu pracowni. Analizator stanowi własność Zamawiającego. 4) dostawa kalibratorów i surowic kontrolnych w zakresie i ilościach odpowiadających ilościom dla wykonywanych oznaczeń. Wszystkie opakowania poszczególnych surowic kontrolnych i kalibratorów muszą być tej samej serii przez cały okres trwania umowy 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany rodzaju odczynników w ramach przedmiotu umowy, do wysokości wartości tej umowy 6) wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje 7) wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności II. AUTORYZOWANY SERWIS GWARANCYJNY: a. Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował autoryzowany serwis gwarancyjny przez cały okres obowiązywania umowy z możliwością zgłaszania awarii 24h na dobę, czas oczekiwania na interwencję nie dłuższy niż 24 godziny. b. Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia telefonicznie na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach do czasu usunięcia awarii c. Wykonawca przeprowadzi dwa bezpłatne przeglądy analizatora w okresie umowy d. inżynier serwisowy będzie do dyspozycji pracowników Zamawiającego pod telefonem 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu e. do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy odczynników będących przedmiotem umowy. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością min. 3 dostawy o wartości złożonej przez niego oferty (łączna wartość oferty na wszystkie pakiety oferowane przez Wykonawcę). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty (łączna wartość oferty na wszystkie pakiety oferowane przez Wykonawcę). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.b - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) b) wykaz wykonanych min. 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich pakietów oferowanych przez Wykonawców) -min. 3 dostawy; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie -min. 3 dokumenty; 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.c specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.a - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, (wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku, jeżeli przepisy nie wymagają koncesji, zezwolenia lub licencji - stosowne oświadczenie Wykonawcy e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896); tj. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego h) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim), które opisują szczegółowo właściwości oferowanych zestawów odczynnikowych i) odpowiednie karty charakterystyki substancji szkodliwych /dodatkowo wymagana jest forma CD/ wystawione dla każdego odczynnika odrębnie j) dokument potwierdzający autoryzowany serwis do aparatu Konelab 20 ise wraz z wskazaniem: - najbliższych 3 punktów obsługi - nazwisk osób zajmujących się serwisem z podaniem numerów kontaktowych oraz - dokumentami potwierdzającymi uprawnienia tych osób - oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora k) Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: - dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych - konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. pkt. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 109.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, serwis, materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna sprzedaz i dostawa odczynników biochemicznych: ASO, RF wraz z kalibratorami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalibratory i akcesoria dla modułu ise i badań fotometrycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szybkie testy diagnostyczne (paskowe, kasetkowe, lateksowe, grzebieniowe) jakościowe, nie wymagające aparatury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.