eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Krynica: sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową
Numer ogłoszenia: 40698 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 255553 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników biochemicznych, materiałów zużywalnych i akcesoriów do analizatora biochemicznego Konelab 20 ise wraz z obsługą serwisową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) sukcesywna dostawa odczynników do Centralnego Laboratorium zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, przez okres 12 miesięcy; podzielona na 4 odrębne pakiety. 2) oraz autoryzowana obsługa serwisowa analizatora Konelab 20 ise przez okres trwania umowy 3) Wymagania dotyczące pakietu 1: a) Odczynniki winny zawierać aplikacje na analizator Konelab 20 ISE b) Aplikacje muszą być oryginalne, autoryzowane przez producenta w języku polskim. c) Okres ważności odczynników min.12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. d) Wykonawca musi posiadać Certyfikat Systemu Jakości ISO (lub inny dokument równoważny) w zakresie: -dystrybucji odczynników dla diagnostyki laboratoryjnej w zastosowaniach medycznych -konsultacji i szkoleń w zakresie stosowania oferowanych produktów e) Zamawiający wymaga aby wraz z pierwsza dostawą odczynników Wykonawca wykonał następujące czynności: -zainstaluje treść aplikacji do analizatora - wykona kalibrację(dokumentacja pozostaje w laboratorium) - wykona próby kontrolne z dostarczonych w ramach zamówienia materiałów kontrolnych Powyższe czynności muszą zostać wykonane bez wstrzymywania pracy Laboratorium, ponieważ Zamawiający posiada tylko jeden analizator na wyposażeniu pracowni. Analizator stanowi własność Zamawiającego. 4) dostawa kalibratorów i surowic kontrolnych w zakresie i ilościach odpowiadających ilościom dla wykonywanych oznaczeń. Wszystkie opakowania poszczególnych surowic kontrolnych i kalibratorów muszą być tej samej serii przez cały okres trwania umowy 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany rodzaju odczynników w ramach przedmiotu umowy, do wysokości wartości tej umowy 6) wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje 7) wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów eksploatacyjnych podany był numer serii oraz data ważności II. AUTORYZOWANY SERWIS GWARANCYJNY: a/ Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował autoryzowany serwis gwarancyjny przez cały okres obowiązywania umowy z możliwością zgłaszania awarii 24h/ dobę, czas oczekiwania na interwencję nie dłuższy niż 24 godziny. b/ Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia telefonicznie na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach do czasu usunięcia awarii c/ Wykonawca przeprowadzi dwa bezpłatne przeglądy analizatora w okresie umowy d/ inżynier serwisowy będzie do dyspozycji pracowników Zamawiającego pod telefonem 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu e/ do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie oraz kopię poświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie naprawy i serwisu analizatora Konelab 20 ISE wystawione przez producenta analizatora lub dołączyć stosowne zaświadczenie o przebytych innych równoważnych szkoleniach uprawniających do naprawy wymienionego analizatora

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 125590,1 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64780.70
  • Oferta z najniższą ceną: 64780.70 / oferta z najwyższą ceną: 64780.70
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medan, ul. Grodowa 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7470.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7470.00 / oferta z najwyższą ceną: 8935.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53339.40
  • Oferta z najniższą ceną: 53339.40 / oferta z najwyższą ceną: 53339.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.