Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Rzeszów: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin oraz mięsa i wędlin drobiowych) do Zakładu Karnego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 25546 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin oraz mięsa i wędlin drobiowych) do Zakładu Karnego w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych (mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin oraz mięsa i wędlin drobiowych). Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin oraz mięsa i wędlin drobiowych) do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ - formularze cenowe. Zamówienie składa się z dwóch części stanowiących załącznik nr 1 i 2 (formularz cenowy) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego lub dwóch załączników przez jednego Wykonawcę z zastrzeżeniem że, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Określona w ogłoszeniu i formularzach cenowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. PAKIET I - dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin, Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Mięso wołowe gulaszowe II, 15111000-9, kg 5 065; 2. Mięso wieprzowe gulaszowe II a (80% mięsa, 20% tłuszczu), 15113000-3, kg 9 467; 3. Karkówka wieprzowa bez kości , 15113000-3, kg 2 024; 4. Polędwica sopocka,15131100-6, kg 700; 5. Salceson włoski, 15131120-2, kg 2 822; 6. Pasztetowa wieprzowa, 15131310-1, kg 2 806; 7. Pieczeń rzymska, 15131120-2, kg 3 890; 8. Parówki wieprzowe cienkie, 15131100-6, kg 3 321; 9. Kiełbasa toruńska, 15131120-2, kg 1 140; 10. Kiełbasa parówkowa, 15131100-6, kg 3 088; 11. Kiełbasa krakowska parzona, 15131120-2, kg 1 294; 12. Kaszanka ,15131134-3, kg 2 460; 13. Kiełbasa zwyczajna, 15131130-5, kg 7 882; 14. Kiełbasa szynkowa, 15131130-5, kg 902; 15. Luncheon meat prasowany (wędlina), 15131130-5, kg 3 693; 16. Mortadela, 15131130-5, kg 2 786; 17. Szynka gotowana wieprzowa, 15131410-2, kg 795; 18. Mielonka wieprzowa prasowana, 15131130-5, kg 3 483; 19. Golonka konserwowa prasowana, 15131130-5, kg 1 248; PAKIET II - dostawy mięsa i wędlin drobiowych, Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Wątroba z kurczaka , 15112300-9, kg 2 020; 2. Żołądki z kurczaka, 15114000-0, kg 950; 3. Ćwiartka z kurczaka (nogi), 15112000-6, kg 5 830; 4. Filet z kurczaka, 15112000-6, kg 1 420; 5. Parówki drobiowe cienkie, 15131135-0, kg 2 110; 6. Szynka drobiowa, 15131135-0, kg 770; 7. Polędwica drobiowa, 15131135-0, kg 760;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.14.10 - Szynka 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.40.00 - Podroby 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie: PAKIET I - 8 000,00 PLN. PAKIET II - 2 000,00 PLN. Formę wnoszenia wadium określa art. 45 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. spełnia warunki dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, art. 22.1.1) ustawy Prawo zam. publ. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia art. 22.1.2) ustawy Prawo zam. publ., 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, art. 22.1.3) ustawy Prawo zam. publ., 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, art. 22.1.4) ustawy Prawo zam. publ. 2. W celu wykazania, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa wraz z ofertą: - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. - zał. nr 5 do SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, a w przypadku okresu prowadzenia działalności poniżej 3 lat co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W celu wykazania, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej składa wraz z ofertą: - informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wskazanie posiadania środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 25% ceny brutto składanej oferty. Jeżeli wykonawca z uzasadnionych przyczyn nie może przedstawić powyższego dokumentu, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie powyższego warunku będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., wymaga się aby podmiot składający pisemne zobowiązanie przedłożył stosowną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 25% ceny brutto składanej przez Wykonawcę oferty. 4. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 5 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składają podmioty zbiorowe. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 4 (rozdziału III.2): Litera: b), c), d), f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Litera e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonych w punkcie 5 dokumentów, to Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu podano w punkcie 5. Szczegółowo informacje związane z dokumentami wymaganymi w niniejszym postępowaniu reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy spełnić następujące warunki: - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, - ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - określone w pkt. 1 warunki udziału w postępowaniu musi spełniać oddzielnie każdy z Wykonawców, Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Pzp przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie wchodzące w skład oferty dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli dokumenty przedkładane są w formie kserokopii, Wykonawca lub upoważniony przedstawiciel potwierdza je za zgodność z oryginałem w formie pieczęci lub wpisanej formuły: za zgodność oraz pieczęci imiennej i podpisu. Jeżeli dokumenty podpisuje upoważniony przedstawiciel Wykonawcy należy przedłożyć do dokumentacji o zamówienie publiczne stosowne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia danej osoby do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub należy przedłożyć ww. dokument w formie oryginału do wglądu w określonym w niniejszej dokumentacji terminie otwarcia ofert - sala odpraw Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach podano powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostarczony produkt musi być oznaczony w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania. Wszystkie dostarczane wyroby zawarte w niniejszym postępowaniu muszą posiadać czytelne metki zawierające: nazwę dostarczanego wyrobu, nazwą producenta, masę towaru, datę przydatności do spożycia. Ponadto dostarczany towar musi spełniać wymogi określone w PN. Powyższe dotyczy towaru paczkowanego oraz dostarczanego luzem np. w odpowiednim pojemniku. Każda dostawa towaru powinna być zaopatrzona w świadectwo kontroli jakości HDI - (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). Zamówiony towar musi być świeży spełniający wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz ustawy z 16 grudnia 2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 z póź. zm.). Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: PAKIET I dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin - lipiec 2010r. PAKIET II dostawy mięsa i wędlin drobiowych - marzec 2010r..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, Kod CPV, Jed. miary, Ilość, 1. Mięso wołowe gulaszowe II, 15111000-9, kg 5 065; 2. Mięso wieprzowe gulaszowe II a (80% mięsa, 20% tłuszczu), 15113000-3, kg 9 467; 3. Karkówka wieprzowa bez kości, 15113000-3, kg 2 024; 4. Polędwica sopocka, 15131100-6, kg 700; 5. Salceson włoski, 15131120-2, kg 2 822; 6. Pasztetowa wieprzowa, 15131310-1, kg 2 806; 7. Pieczeń rzymska, 15131120-2, kg 3 890; 8. Parówki wieprzowe cienkie, 15131100-6, kg 3 321; 9. Kiełbasa toruńska, 15131120-2, kg 1 140; 10. Kiełbasa parówkowa, 15131100-6, kg 3 088; 11. Kiełbasa krakowska parzona, 15131120-2, kg 1 294; 12. Kaszanka, 15131134-3, kg 2 460; 13. Kiełbasa zwyczajna, 15131130-5, kg 7 882; 14. Kiełbasa szynkowa, 15131130-5, kg 902; 15. Luncheon meat prasowany (wędlina), 15131130-5, kg 3 693; 16. Mortadela, 15131130-5, kg 2 786; 17. Szynka gotowana wieprzowa , 15131410-2, kg 795; 18. Mielonka wieprzowa prasowana, 15131130-5, kg 3 483; 19. Golonka konserwowa prasowana, 15131130-5, kg 1 248;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.00-6, 15.13.11.20-2, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-3, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięsa i wędlin drobiowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Wątroba z kurczaka , 15112300-9, kg 2 020; 2. Żołądki z kurczaka , 15114000-0, kg 950; 3. Ćwiartka z kurczaka (nogi), 15112000-6, kg 5 830; 4. Filet z kurczaka, 15112000-6, kg 1 420; 5. Parówki drobiowe cienkie, 15131135-0, kg 2 110; 6. Szynka drobiowa, 15131135-0, kg 770; 7. Polędwica drobiowa, 15131135-0, kg 760;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.