eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączI.M.272.2.2012 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Stary Sącz: I.M.272.2.2012 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu
Numer ogłoszenia: 255407 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Internat Międzyszkolny , ul. I. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 05 81, faks 18 446 18 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I.M.272.2.2012 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1 Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa artykułów żywnościowych według 19 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie od 01.01.2013 do 31.12.2013r. Uwaga ! Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pakiety (19 cz.) lub na dowolnie przez siebie wybrany pakiet tj. 1,2,lub wiecej. II.2.Zamówienie składa się z 19 pakietów Pakiet nr 1 - mięso drobiowe Pakiet nr 2 - Mięso wieprzowe Pakiet nr 3 - Konserwy mięsne Pakiet nr 4 - Wędliny drobiowe Pakiet nr 5 - Wędliny wieprzowe Pakiet nr 6 - Warzywa i owoce Pakiet nr 7 - Ziemniaki Pakiet nr 8- Artykuły mleczarskie Pakiet nr 9 - Olej Pakiet nr 10 - Ser żółty Pakiet nr 11- Pieczywo Pakiet nr 12- Ryby konserwowe Pakiet nr 13- Przyprawy, buliony Pakiet nr 14- Artykuły konserwowe Pakiet nr 15 - Maka, kasze i produkty zbożowe Pakiet nr 16 - Makarony Pakiet nr 17 -Różne produkty spożywcze Pakiet nr 18- Mrożonki Pakiet nr 19- jajka II.3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Dostarczany towar musi być każdorazowo świeży, dobrej jakości, przydatny do żywienia pacjentów. Przedmiot zamówienia w momencie dostawy musi być dostarczony w terminie jego przydatności do spożycia. II.4.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. II.5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia dla danego pakietu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ zostaną odrzucone. II.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II.7. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (19 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2, 3, 4, 5,6,7,8 itd. lub wszystkie 19 pakietów łącznie. II.8. Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji co może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia. II.9. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, tzn. takie w których oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ dotyczące walorów jakościowych a od opisu przedmiotu zamówienia różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.31.00 - Desery 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.87.12.50 - Musztarda 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.11.20.00 - Drób 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.23.50.00 - Ryby konserwowane 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. ( wg. wzoru oświadczenia- zał. nr 3 do siwz) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Rozpoczęli wdrażanie zasad systemu HACCP. Na poczet spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (według wzoru oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, spełniającego obowiązujące wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) Na poczet spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (według wzoru oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na poczet spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (według wzoru oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. (wg. wzoru oświadczenia -zał. Nr 3 do siwz . Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.internat.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Internat Międzyszkolny ul. I. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz, Pokój nauczycielski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Internat Międzyszkolny ul. I. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz, Pokój nauczycielski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.