Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Racibórz: Opracowanie i wykonanie plakatów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 255334 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wykonanie plakatów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie plakatów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu. Zakres usługi obejmuje opracowanie projektu i wykonanie plakatów dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu w ilości 20 000 szt, po 5 000 szt. dla 4 wzorów plakatów, w formacie A2 + tj. 460 x 640 mm, papier kreda, nabłyszczany, gramatura: 150, kolory: czerwony, biały, szary lub czarny, niebieski lub zielony. Wszystkie materiały promocyjne (plakaty) muszą zawierać logo z opisem zgodnie z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG 2004-2009, oraz napis: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu wraz z logiem Centrum. Projekty wzorów plakatów wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Wymagany termin wykonania umowy całości zamówienia do 05.01.2011 r., a poszczególne częściowe dostawy w następujących terminach: I dostawa - 28.08.2009 - 4 wzory po 1 750 szt. II dostawa - 05.01.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. III dostawa - 25.06.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. IV dostawa - 05.01.2011 - 4 wzory po 750 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3).Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG nr Projektu PL0475. SIWZ wraz z załącznikami udostępnia się bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.rckik.pl. Wymagany termin wykonania umowy całości zamówienia do 05.01.2011 r., a poszczególne częściowe dostawy w następujących terminach: I dostawa - 28.08.2009 - 4 wzory po 1 750 szt. II dostawa - 05.01.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. III dostawa - 25.06.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. IV dostawa - 05.01.2011 - 4 wzory po 750 szt.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Zadania remontowe wg części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





