eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa/Zarządzanie projektemPodkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ Przetarg realizowany jest w 2 częściach1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Kolbuszowa: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ Przetarg realizowany jest w 2 częściach: 1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 255298 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ Przetarg realizowany jest w 2 częściach: 1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ Przetarg realizowany jest w 2 częściach: 1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu: /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej 2/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej Celem głównym projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ jest podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim a w szczególności w powiecie kolbuszowskim. Projekt realizowany jest od 2012 r. Od 1 września 2014 r. nastąpi kontynuacja jego realizacji w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej W ramach projektu realizowane będą następujące formy wsparcia: 1/ Zajęcia pozalekcyjne na platformie e - learningowej 2/ Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwijanie kompetencji zawodowych zgodnie z kierunkiem kształcenia zawodowego - kursy specjalistyczne i szkolenia 3/ Zajęcia grupowe i/lub konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym 4/ Utworzenie nowego kierunku kształcenia 5/ Zorganizowanie przedsiębiorstwa symulacyjnego 6/ Organizacja festiwalu nauki i techniki 7/ Zakup wyposażenia dla szkoły 2 Szczegółowe wymagania: 1/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego, 2/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, 3/ zadania opisane poniżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4/ Do zadań Koordynatora Projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w szczególności należy: a/ przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, terminowe i właściwe realizowanie projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, b/ nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, c/ zarządzanie projektem zgodnie z dokumentacją i procedurami projektu, a także z najlepszymi praktykami dot. zarządzania projektem, d/ koordynacja działań wszystkich uczestników projektu, tworzenie raportów, wydawanie poleceń i instrukcji, e/ nadzór nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dokumentacją programową, specyfiką projektu, prawem krajowym i wspólnotowym, f/ współpraca z Zamawiającym, w tym bezzwłoczne informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, g/ kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych, h/ organizacja działań projektu i zarządzanie nimi zgodnie z planem realizacji projektu dla osiągnięcia jego celów: -przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo konkretnego zadania, - współudział w opracowaniu tekstów do prasy, - działania informacyjno - promocyjne projektu, - ankietowanie, monitoring realizacji wskaźników i ewaluacja projektu, - comiesięczna weryfikacja prawidłowości pod względem merytorycznym dokumentów finansowo - księgowych, - comiesięczne zatwierdzenie kosztów pod względem ich Kwalifikowalności i zgodności z budżetem projektu, - comiesięczne rozliczanie projektu, ewidencjonowanie wydatków, - konstruowanie harmonogramu płatności, - comiesięczna kontrola wykonania budżetu projektu, - koordynowanie zadań zleconych w ramach projektu podwykonawcom. i/ zarządzanie ryzykiem projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, j/ utrzymywanie kontaktów i kontrola pracy wykonawców projektu oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu, k/ nadzór nad prawidłową realizacją projektu i finansami, l/ przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu: - przygotowywanie wniosków o płatność - harmonogram wydatków z budżetu, -przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań, m/ nadzór nad pomocniczym personelem administracyjnym zatrudnianym przez Zamawiającego w tym szkolnymi opiekunami projektu n/ kontrola pomiaru i poziomu monitorowania wskaźników, rezultatów i oddziaływania projektu wskazanych we wniosku o dofinansowanie, o/ zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu, p/ rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, q/ przygotowanie opisu faktur skonsultowanego z Zamawiającym oraz sprawozdań, raportów o finansowym postępie realizacji projektu, r/ po zakończeniu realizacji projektu rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność i wprowadzanie wszelkich poprawek naniesionych przez uprawniona Instytucję do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od faktu, że projekt uległ zakończeniu rzeczowemu i finansowemu oraz mimo upływu terminu umowa zawartej z Zamawiającym. s/ Realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem t/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od pisemnego wezwania /fax, e-mail/. u/ Wykonawca wykonywać będzie pracę co najmniej 24 godzin tygodniowo min 3 dni w tygodniu v/ Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. w/ Pełnienie funkcji koordynatora projektu będzie odbywać się pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. 5/ Do zadań szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ należeć będzie w szczególności: a/ współpracy z koordynatorem projektu i wspieranie w działaniach koordynatora projektu, b/ współodpowiedzialność za realizację projektu w szkole pod nadzorem koordynatora projektu, terminowe i właściwe realizowanie projektu, c/ nadzór przy współpracy z koordynatorem projektu nad zgodnością prowadzonych działań w szkole z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, d/ współudział w zarządzaniu projektem pod nadzorem koordynatora projektu zgodnie z dokumentacją i procedurami projektu, a także z najlepszymi praktykami dot. zarządzania projektem, e/ współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu f/ koordynacja działań uczestników projektu, tworzenie raportów, g/ nadzór wspólnie z koordynatorem projektu nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dokumentacją programową, specyfiką projektu, prawem krajowym i wspólnotowym, h/ współpraca z Zamawiającym, w tym bezzwłoczne informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, i/ kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych przy realizacji projektu, j/ organizacja działań projektu i zarządzanie nimi zgodnie z planem realizacji projektu dla osiągnięcia jego celów: -współudział w opracowaniu tekstów do prasy, -działania informacyjno - promocyjne projektu, -ankietowanie, monitoring realizacji wskaźników i ewaluacja projektu, -koordynowanie zadań zleconych w ramach projektu podwykonawcom, -wspólne z koordynatorem projektu przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań, k/ po zakończeniu realizacji projektu współpraca z koordynatorem projektu i Zamawiającym przy rozliczeniu finansowym i merytorycznym projektu, w tym współpraca przy sporządzeniu końcowego wniosku o płatność do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od daty zakończenia rzeczowego i finansowego projektu oraz upływu terminu umowy zawartej z Zamawiającym /bez dodatkowego wynagrodzenia/ l/ realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu zleconych przez koordynatora lub Zamawiającego ł/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego lub koordynatora projektu do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od pisemnego wezwania /fax, e-mail/. m/ Wykonawca wykonywać będzie pracę co najmniej 24 godziny tygodniowo min 3 dni w tygodniu n/ Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 3. Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu będzie odbywać się pod kierownictwem Zamawiającego oraz koordynatora projektu w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub koordynatora 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1/ Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość usługi, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3/ Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4/ Wykonawca przedstawi Zamawiającemu n-ry telefonów kontaktowych i n-ry fax oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane: - dla części 1 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie min. wyższe i spełniającymi następujące warunki: posiadają doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora/kierownika projektu w co najmniej 2 projektach trwających przez ciągły okres co najmniej 6 miesięcy z liczbą beneficjentów min. 35 osób w każdym projekcie; - dla części 2 zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie min. średnie i spełniającymi następujące warunki: - posiadają doświadczenie w realizacji projektów (koordynacja, zarządzanie, pomoc w zarzadzaniu, administrowanie, opiekun projektu itp.) w co najmniej 2 projektach trwających przez ciągły okres co najmniej 6 miesięcy z liczbą beneficjentów min. 35 osób w każdym projekcie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunek dotyczy wszystkich części

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo -jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zmiana postanowień umowy ,w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,: zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a, z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie usługi w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b, wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy c, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie realizacji usługi- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień d, konieczności zmiany harmonogramu realizacji projektu i finansowania uwarunkowanych prawidłową realizacja projektu pn : Podkarpacie stawia na zawodowców e, w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego ,np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty f, przedłużenia/ skrócenia realizacji projektu ,Podkarpacie stawia na zawodowców, 2, zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. podwykonawców, osób reprezentujących strony, wykazanych realizatorów ,osób, realizujących zadania projektu i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia ,np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp,. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany osób realizujących projekt Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowe podmioty /osoby wykażą spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowe podmioty/osób Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3, zmiana zakresu rzeczowego wykonana usług zmniejszenie/ zwiększenie zakresu,w przypadku: a, zmiany sposobu realizacji projektu ,Podkarpacie stawia na zawodowców, c, rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców, d, w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego ,np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty 4, Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a, zmniejszenia zakresu rzeczowego usług b, zmiana stawki urzędowej podatku VAT. d, w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego ,np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty 5, zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 6, Zamawiający dopuszcza inne niż powyższe możliwości zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami pośredniczącymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki c, Zamawiający zrezygnuje z realizacji wybranej części zamówienia d, Zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, a nie była możliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy e, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. f, pojawienie się sytuacji nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia wszczęcia postępowania 6, nastąpiła zmiana stanu prawnego Zamawiającego lub Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej, ul. 11-go Listopada 10,36-100 Kolbuszowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej, ul. 11-go Listopada 10,36-100 Kolbuszowa, sekretariat pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ 1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu: /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ 1/ część 1 - pełnienie funkcji koordynatora projektu: /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej Celem głównym projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ jest podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim a w szczególności w powiecie kolbuszowskim. Projekt realizowany jest od 2012 r. Od 1 września 2014 r. nastąpi kontynuacja jego realizacji w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej W ramach projektu realizowane będą następujące formy wsparcia: 1/ Zajęcia pozalekcyjne na platformie e - learningowej 2/ Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwijanie kompetencji zawodowych zgodnie z kierunkiem kształcenia zawodowego - kursy specjalistyczne i szkolenia 3/ Zajęcia grupowe i/lub konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym 4/ Utworzenie nowego kierunku kształcenia 5/ Zorganizowanie przedsiębiorstwa symulacyjnego 6/ Organizacja festiwalu nauki i techniki 7/ Zakup wyposażenia dla szkoły 2 Szczegółowe wymagania: 1/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego, 2/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, 3/ zadania opisane poniżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4/ Do zadań Koordynatora Projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w szczególności należy: a/ przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, terminowe i właściwe realizowanie projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, b/ nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, c/ zarządzanie projektem zgodnie z dokumentacją i procedurami projektu, a także z najlepszymi praktykami dot. zarządzania projektem, d/ koordynacja działań wszystkich uczestników projektu, tworzenie raportów, wydawanie poleceń i instrukcji, e/ nadzór nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dokumentacją programową, specyfiką projektu, prawem krajowym i wspólnotowym, f/ współpraca z Zamawiającym, w tym bezzwłoczne informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, g/ kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych, h/ organizacja działań projektu i zarządzanie nimi zgodnie z planem realizacji projektu dla osiągnięcia jego celów: - przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo konkretnego zadania, - współudział w opracowaniu tekstów do prasy, - działania informacyjno - promocyjne projektu, - ankietowanie, monitoring realizacji wskaźników i ewaluacja projektu, - comiesięczna weryfikacja prawidłowości pod względem merytorycznym dokumentów finansowo - księgowych, - comiesięczne zatwierdzenie kosztów pod względem ich kwalifikowalności i zgodności z budżetem projektu, - comiesięczne rozliczanie projektu, ewidencjonowanie wydatków, - konstruowanie harmonogramu płatności, - comiesięczna kontrola wykonania budżetu projektu, - koordynowanie zadań zleconych w ramach projektu podwykonawcom. i/ zarządzanie ryzykiem projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, j/ utrzymywanie kontaktów i kontrola pracy wykonawców projektu oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu, k/ nadzór nad prawidłową realizacją projektu i finansami, l/ przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu: - przygotowywanie wniosków o płatność - harmonogram wydatków z budżetu, - przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań, m/ nadzór nad pomocniczym personelem administracyjnym zatrudnianym przez Zamawiającego w tym szkolnymi opiekunami projektu n/ kontrola pomiaru i poziomu monitorowania wskaźników, rezultatów i oddziaływania projektu wskazanych we wniosku o dofinansowanie, o/ zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu, p/ rozliczanie projektu pod względem merytorycznym, q/ przygotowanie opisu faktur skonsultowanego z Zamawiającym oraz sprawozdań, raportów o finansowym postępie realizacji projektu, r/ po zakończeniu realizacji projektu rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność i wprowadzanie wszelkich poprawek naniesionych przez uprawniona Instytucję do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od faktu, że projekt uległ zakończeniu rzeczowemu i finansowemu oraz mimo upływu terminu umowa zawartej z Zamawiającym. s/ Realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem t/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od pisemnego wezwania /fax, e-mail/. u/ Wykonawca wykonywać będzie pracę co najmniej 24 godzin tygodniowo min 3 dni w tygodniu v/ Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. w/ Pełnienie funkcji koordynatora projektu będzie odbywać się pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1/ Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość usługi, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3/ Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4/ Wykonawca przedstawi Zamawiającemu n-ry telefonów kontaktowych i n-ry fax oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zarządzanie projektem: Podkarpacie stawia na zawodowców w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej/ część 2 - pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej Celem głównym projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ jest podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim a w szczególności w powiecie kolbuszowskim. Projekt realizowany jest od 2012 r. Od 1 września 2014 r. nastąpi kontynuacja jego realizacji w Zespole Szkół Technicznych w Kolbuszowej W ramach projektu realizowane będą następujące formy wsparcia: 1/ Zajęcia pozalekcyjne na platformie e - learningowej 2/ Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwijanie kompetencji zawodowych zgodnie z kierunkiem kształcenia zawodowego - kursy specjalistyczne i szkolenia 3/ Zajęcia grupowe i/lub konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym 4/ Utworzenie nowego kierunku kształcenia 5/ Zorganizowanie przedsiębiorstwa symulacyjnego 6/ Organizacja festiwalu nauki i techniki 7/ Zakup wyposażenia dla szkoły 2 Szczegółowe wymagania: 1/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego, 2/ w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, 3/ zadania opisane poniżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Do zadań szkolnego opiekuna projektu /Podkarpacie stawia na zawodowców/ należeć będzie w szczególności: a/ współpracy z koordynatorem projektu i wspieranie w działaniach koordynatora projektu, b/ współodpowiedzialność za realizację projektu w szkole pod nadzorem koordynatora projektu, terminowe i właściwe realizowanie projektu, c/ nadzór przy współpracy z koordynatorem projektu nad zgodnością prowadzonych działań w szkole z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, d/ współudział w zarządzaniu projektem pod nadzorem koordynatora projektu zgodnie z dokumentacją i procedurami projektu, a także z najlepszymi praktykami dot. zarządzania projektem, e/ współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu f/ koordynacja działań uczestników projektu, tworzenie raportów, g/ nadzór wspólnie z koordynatorem projektu nad organizacją prawidłowej realizacji projektu oraz nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dokumentacją programową, specyfiką projektu, prawem krajowym i wspólnotowym, h/ współpraca z Zamawiającym, w tym bezzwłoczne informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu, i/ kontrola przestrzegania prawa w zakresie prawa zamówień publicznych przy realizacji projektu, j/ organizacja działań projektu i zarządzanie nimi zgodnie z planem realizacji projektu dla osiągnięcia jego celów: - współudział w opracowaniu tekstów do prasy, - działania informacyjno - promocyjne projektu, - ankietowanie, monitoring realizacji wskaźników i ewaluacja projektu, - koordynowanie zadań zleconych w ramach projektu podwykonawcom, - wspólne z koordynatorem projektu przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań, k/ po zakończeniu realizacji projektu współpraca z koordynatorem projektu i Zamawiającym przy rozliczeniu finansowym i merytorycznym projektu, w tym współpraca przy sporządzeniu końcowego wniosku o płatność do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu niezależnie od daty zakończenia rzeczowego i finansowego projektu oraz upływu terminu umowy zawartej z Zamawiającym /bez dodatkowego wynagrodzenia/ l/ realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu zleconych przez koordynatora lub Zamawiającego ł/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego lub koordynatora projektu do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 godzin od pisemnego wezwania /fax, e-mail/. m/ Wykonawca wykonywać będzie pracę co najmniej 24 godziny tygodniowo min 3 dni w tygodniu n/ Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków wynikających z umowy oraz pozostawania w kontakcie telefonicznym, fax i e-mailowym przez cały czas trwania umowy. 3. Pełnienie funkcji szkolnego opiekuna projektu będzie odbywać się pod kierownictwem Zamawiającego oraz koordynatora projektu w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub koordynatora Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.