Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wymiana RNN 400/230V Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Robert Wardyń, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, fax 032 3592048, e-mail: juspik@adm.us.edu.pl, kanet@adm.us.edu.p. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.us.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, mgr Robert Wardyń, ul. Szkolna 7, 40-006 Katowice, woj. Śląskie, tel. (032) 359 1925, fax (032)359 2048, www.us.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w godz. od 8:00 do 10:00 oraz od 13:00 do 14:30, mgr Tomasz Chrobok, Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7 pok. nr 15, 40-006 Katowice, woj. Śląskie, tel. (032) 359 1334, fax (032) 359 2048, www.us.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, mgr Tomasz Chrobok, Ireneusz Barszcz, ul. Szkolna 7 pok. nr 15, 40-006 Katowice, woj. Sląskie, tel. (032) 359 1334, fax (032) 359 1334. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana RNN 400/230V. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wyzdiał Mat.-Fiz.-Chem. Katowice ul. Bankowa 14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana RNN 400/230V oraz remont pomieszczcenia w segmentach B, C, E 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana RNN 400/230V oraz remont pomieszczcenia w segmentach B, C, E 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 11.000,00PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1.złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją, tj.:
-wypełniony formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1a do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza),
-szczegółowy kosztorys ofertowy (osobno dla każdej RNN) sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej Specyfikacji przedmiarów robót, wyszczególniając wszystkie pozycje w nich zawarte, przy zastosowaniu podstaw wyceny zawartych w przedmiarach (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający nie dopuszcza stosowania opustów od ceny),
2.określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w punkcie IV SIWZ.
4.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
5.wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 4 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
Jako roboty budowlane odpowiadające rodzajem Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu rozdzielni 400/230V.
Jako roboty budowlane odpowiadające wartością Zamawiający rozumie roboty, których wartość nie była niższa niż 200.000,00 zł
Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami
wystawionymi na Wykonawcę.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/niespełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 1b do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 1c do niniejszej Specyfikacji),
7.uprawnienia budowlane (dla proponowanych kierowników robót) do kierowania robotami budowlanymi, stosowne do przedmiotu zamówienia (obiektu), w zakresie specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin wykonania 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us,edu,pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub z zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 10:30, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Sląskiego, Katowice, ul. Szkolna 7 pok. nr 15.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont jednej trasy odwróconej osmozy i płukania chemicznego jednej trasy odwróconej osmozy na Stacji Uzdatniania Wód Dołowych Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek
- Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Spawanie metodami MIG/TIG" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- ZP/32/25 Dostawy sprzętu i materiałów medycznych
- "DOSTAWA MATERIAŁU OPAŁOWEGO DO NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI "
- Przebudowa ul. Bratków w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Tyszowcach
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń"
- Modernizacja pomieszczeń socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.