eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczKonserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 Wałcz oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Wałcz: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 Wałcz oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG
Numer ogłoszenia: 255219 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wosjkowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 Wałcz oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa systemów alarmowych (SA) Systemów Kontroli Dostępu (SKD) telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej, konserwacja i naprawa urządzeń do przechowywania kluczy oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w niżej wymienionych obiektach: Zadanie nr 1 :Komenda i Skład Wałcz wraz z budynkiem przy ul. Wojska Polskiego, Skład Piła, Skład Cybowo, Skład Drawno, Skład Mosty, Skład Darłowo, Skład Dolaszewo, WT Poznań Zadanie nr 2 : Skład Maksymilianowo, Skład nr 1 Toruń przy ul. Polnej i przy ul. Balonowej, WT Bydgoszcz, Skład Gdynia, WT Gdynia, Skład Dębogórze, WSR MW Gdynia 8. Skład Gardeja 9. Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr.2 Toruń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług konserwacji i naprawy urządzeń systemów alarmowych i których suma usług odpowiada wartościom brutto podanym poniżej:Zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto; Zadanie2 - o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto UWAGA: W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz usług i tak np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2 wykaz winien opiewać na wartość 600 000,00 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą ochrony obiektów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej czterema pracownikami (na każde z zadań), którzy posiadają: a) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - 4 osoby b) aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia (w stosunku do osób realizujących naprawy i konserwacje), oraz posiadają świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 3 osoby c) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - 4 osoby d) aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia (w stosunku do osób sprawujących nadzór techniczny przy realizacji zamówienia) oraz posiadają świadectwo ukończenia kursów w projektowania systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda oświadczenia, że Wykonawca posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych - załącznik Nr 9

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) zmiany terminu rozpoczęcia umowy z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) zmniejszenie ilości i wartości usług w stosunku do ilości i wartości przyjętych w umowie, 5) w przypadku zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz. Dokumenty odpłatne 0,15 PLN za jedną stronę+koszty przesyłki w przypadku odbioru innego niż osobisty. Prosbę o SIWZ przesłać na adres wskazany powyżej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiajacego w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz - Kancelaria Jawna. Otwarcie ofert - budynek nr 1 w dniu 13/12/2012r. o godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 Wałcz oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i naprawa systemów alarmowych (SA) Systemów Kontroli Dostępu (SKD) telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej, konserwacja i naprawa urządzeń do przechowywania kluczy oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w niżej wymienionych obiektach: 1. Komenda i Skład Wałcz wraz z budynkiem przy ul. Wojska Polskiego 2. Skład Piła 3. Skład Cybowo 4. Skład Drawno 5. Skład Mosty 6. Skład Darłowo 7. Skład Dolaszewo 8. WT Poznań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 Wałcz oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i naprawa systemów alarmowych (SA) Systemów Kontroli Dostępu (SKD) telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej, konserwacja i naprawa urządzeń do przechowywania kluczy oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w niżej wymienionych obiektach: 1. Skład Maksymilianowo 2. Skład nr 1 Toruń przy ul. Polnej i przy ul. Balonowej 3. WT Bydgoszcz 4. Skład Gdynia 5. WT Gdynia 6. Skład Dębogórze 7. WSR MW Gdynia 8. Skład Gardeja 9. Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr.2 Toruń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.