eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 47/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-18

Łódź: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 47/2010
Numer ogłoszenia: 255180 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 47/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu endoskopowego. Zamówienie poniżej 193.000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w podziale na pięć zakresów, z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje tylko w zakresie V)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości 3.400,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw, zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pok. 110.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów na drogach żółciowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów w górnym i dolnym odcinku P.P..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów polipektomii.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do endoskopów.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V (w podziale na poszczególne pozycje)..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do zabiegów endoskopowych. poz 1 - Szczotki cytologiczne bronchoskopowe,(jednorazowego użytku), włosie o średnicy 3,0 mm, chowana do osłonki. Długość narzędzia 115cm,minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm (pakowane sterylnie) (op. a10 szt.), poz 2 - Szczypce biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku, obrotowe z funkcją rotacji, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i z igłą mocującą, długość narzędzia minimum 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 3 - Szczypce biopsyjne gastroskopowe otwierane jednostronnie (jedna łyżeczka ruchoma, druga w pozycji stałej), łyżeczki standardowe zaokrąglone, długość narzędzia 155cm, do średnicy kanału roboczego 2,8mm, wielorazowego użytku, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 4 - Szczypce biopsyjne kolonoskopowe wielorazowego użytku, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i igłą mocującą, maksymalna długość narzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 5 - Szczypce biopsycjne bronchoskopowe obrotowe, z funkcją rotacji, wielorazowego użytku, łyżeczki okrągłe z okienkiem. Długość narzędzia 105cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,0mm, poz 6 - Rękojeść do szczypczyków chwytających (wielorazowego użytku), poz 7 - Koszyk mały (32x40)do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego ( wielorazowego użytku) długość narzędzia 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm, poz 8 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 165cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła dolnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 230cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, poz 9 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła dolnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 230cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, poz 10 - Koszyk chwytający mini jednorazowego uzytku , do bronchoskopii ,minimalna średnica kanału roboczego 1,2 mm; dlugość narzędzia 115 cm; średnica koszyka 11 mm; średnica końcówki dystalnej 3FR, 4 druty spiralne, poz 11 - Zestaw do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli, sterylny, z przezroczystą probówką 10ml, z nakrętką umożliwiającą transport. Łączniki pasujące do każdego typu cewnika do odsysania.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.