Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Łódź: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 47/2010
Numer ogłoszenia: 255180 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu endoskopowego. Sprawa nr 47/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu endoskopowego. Zamówienie poniżej 193.000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w podziale na pięć zakresów, z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje tylko w zakresie V)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości 3.400,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw, zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat III Szpitala Miejskiego im. dr. Karola Jonschera ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pok. 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów na drogach żółciowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów w górnym i dolnym odcinku P.P..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów polipektomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do endoskopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V (w podziale na poszczególne pozycje)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do zabiegów endoskopowych. poz 1 - Szczotki cytologiczne bronchoskopowe,(jednorazowego użytku), włosie o średnicy 3,0 mm, chowana do osłonki. Długość narzędzia 115cm,minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm (pakowane sterylnie) (op. a10 szt.), poz 2 - Szczypce biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku, obrotowe z funkcją rotacji, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i z igłą mocującą, długość narzędzia minimum 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 3 - Szczypce biopsyjne gastroskopowe otwierane jednostronnie (jedna łyżeczka ruchoma, druga w pozycji stałej), łyżeczki standardowe zaokrąglone, długość narzędzia 155cm, do średnicy kanału roboczego 2,8mm, wielorazowego użytku, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 4 - Szczypce biopsyjne kolonoskopowe wielorazowego użytku, łyżeczki biopsyjne standardowe owalne z okienkiem i igłą mocującą, maksymalna długość narzędzia 230 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,8 mm, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie, poz 5 - Szczypce biopsycjne bronchoskopowe obrotowe, z funkcją rotacji, wielorazowego użytku, łyżeczki okrągłe z okienkiem. Długość narzędzia 105cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,0mm, poz 6 - Rękojeść do szczypczyków chwytających (wielorazowego użytku), poz 7 - Koszyk mały (32x40)do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego ( wielorazowego użytku) długość narzędzia 155 cm, minimalna średnica kanału roboczego 2,0 mm, poz 8 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła górnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 165cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła dolnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 230cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, poz 9 - Koszyk duży do usuwania ciał obcych ze światła dolnego odcinka przewodu pokarmowego (o wymiarach 35x40mm), wielorazowego użytku. Długość narzędzia 230cm; minimalna średnica kanału roboczego 2,8mm, poz 10 - Koszyk chwytający mini jednorazowego uzytku , do bronchoskopii ,minimalna średnica kanału roboczego 1,2 mm; dlugość narzędzia 115 cm; średnica koszyka 11 mm; średnica końcówki dystalnej 3FR, 4 druty spiralne, poz 11 - Zestaw do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli, sterylny, z przezroczystą probówką 10ml, z nakrętką umożliwiającą transport. Łączniki pasujące do każdego typu cewnika do odsysania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





