eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecBudowa oświetlenia drogowego w Wiatrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Wągrowiec: Budowa oświetlenia drogowego w Wiatrowie
Numer ogłoszenia: 255132 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680800, faks 067 2680803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w Wiatrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - montaż oświetlenia drogowego - linii kablowej YAKY4x25 - 411 m, - montaż 12 szt. słupów stalowych z oprawami, - montaż szafki oświetleniowej - szt.1. - inne prace towarzyszące Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja pojektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które są załącznikami do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownictwa budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy; uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 1.5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 5 do SWIZ. Dodatkowo - kosztorys ofertowy. 2. Wyżej wymienione dokumenty powinny być załączone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania ofert obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - w/w dokumenty składa zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz.605 z późn. zm.). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty: -wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, -pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, - pełnomocnictwo dla jednego z wspólników powinno być dołączone również do oferty składanej przez spółkę cywilną. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć Dokumenty, o których mowa w rozdziale V. p 1.2, 1.3, 1.4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec (pokój 209).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok. 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.