Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Lublin: zakup i dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 255092 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów biurowych: Papier biurowy, Segregatory, Skoroszyty kartonowe, Koperty listowe, Okładki do bindowania PCV, Okładki do bindowania kartonowe, Wkłady do długopisów, Datowniki samotuszujące, Tusze do stempli, Klipy metalowe do spinania dokumentów, Nożyczki biurowe, Taśma klejąca, Zszywacze, Zszywki do zszywaczy, Gumki ołówkowe, Korektory w piórze, Cienkopisy, Etykiety samoprzylepne, Tonery do drukarek, Tonery do kserokopiarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.95.50 - 30.19.95.50 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.11.92.50 - 30.11.92.50 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.50 - Datowniki 22.60.00.00 - Tusz 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.24.12.00 - Nożyczki 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.00 - Gumki 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27766.14 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27766.14
- Oferta z najniższą ceną: 27766.14 oferta z najwyższą ceną: 34460
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa ręczników jednorazowego użytku na potrzeby COZL.
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach programów lekowych i chemioterapii
- Dostawa wyposażenia medycznego (taboret, wózek inwalidzki, stojak na kroplówki itp..) na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku COZL w ramach darowizny Fundacji DKMS.
- Realizacja szkolenia "FortiGate - administracja i bezpieczeństwo sieci" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Dostawa urządzeń i podzespołów potrzebnych do rozbudowy i modernizacji Stacji Uzdatniania Wody wraz z usługą modernizacji i rozbudowy istniejącej Stacji Uzdatniania Wody
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu wylotów kanalizacji deszczowej do rzek Bystrzycy (wylot W14, W23a), Czechówki (W7C, W16, W22) oraz Czerniejówki (W21)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- Zakup i dostawa papieru do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów i ploterów
- Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle.
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
- Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.