To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Czarnków: dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Czarnkowie
Numer ogłoszenia: 255008 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212842 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający w formularzach cenowych określił asortyment, który stanowi przedmiot zamówienia. Oferent musi wypełnić wszystkie zestawienia wpisując ceny tam określone. Zamawiający będzie zamawiał w trakcie trwania umowy asortymenty z poszczególnych zestawień. Ceny jednostkowe za wykonanie przedmiotu umowy określone w zestawieniach materiałów są stałe w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega prawo niewykorzystania asortymentu, który w okresie trwania umowy nie był konieczny do zapotrzebowania i z tego tytułu nie będzie ponosił żadnych kosztów. Termin przydatności do użycia poszczególnych asortymentów musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Termin realizacji dostaw w ciągu 48 godzin od chwili przekazania zapotrzebowania. Realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie lub zgłaszanych telefonicznie. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment w okresie 12 miesięcy licząc od dnia odbioru protokólarnego bez zastrzeżeń w odniesieniu do konkretnej dostawy. Do oferty należy dołączyć oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa wypełnione formularze cenowe oraz w oparciu o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009, nr 226, poz. 1817) do oferty załączone zostaną fotografie (zdjęcia) przedstawiające proponowane materiały. Dla każdego materiału ujętego w zestawieniach musi być załączona fotografia (zdjęcie). Dopuszcza się wycinki z katalogów wraz z opisem technicznym. Każde zdjęcie lub wycinek musi być oznaczony numerem materiału do którego się odnosi. Dokumentacja musi być ułożona po kolei od nr 1 do 211 dla materiałów biurowych i papierniczych, oraz od nr 1 do nr 58 dla materiałów eksploatacyjnych i stanowić będzie specyfikację techniczną zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. VERNON Jerzy Stanisz, Kuźnica Czarnkowska ul.Polna 5, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38604,65
Oferta z najniższą ceną: 38604,65 / Oferta z najwyższą ceną: 39596,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
- "WYCINKA DRZEW, CIĘCIA SANITARNE I PIELĘGNACYJNE NA TERENIE MIASTA CZARNKÓW W 2025 R. - DODATKOWE PRACE - PRZETARG NR 2"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W CZARNKOWIE Z PRZEZNACZENIEM NA ŻŁOBEK MIEJSKI
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Dostawa artykułów oraz akcesoriów biurowych dla potrzeb WSZ w Płocku.
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby COZL".
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i etykiet do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze Ilość zadań: 11
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.