eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Jelenia Góra: TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 254897 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW tzn. : - Pakiet nr 1 - Odbiór i unieszkodliwianie termiczne odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz związanych z nimi zadań tj.: grupa -18 w SP ZOZ Szpitalu Wojewódzkim w Jeleniej Górze . Prowadzenie karty ewidencyjnej odpadów /wzory dokumentów (Dz. U. Nr 152 z 28.12.2001 r. poz. 1734 i 1736) .Zamawiający do chwili wywozu odpadów medycznych będzie przechowywał odpady w workach z tworzywa sztucznego, które składowane będą w komorze chłodniczej. Przewidywana średnia ilość odpadów medycznych wytwarzana w SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze wynosi około 10 ton (miesięcznie) . - Pakiet nr 2 - Odbiór i unieszkodliwiane odpadów tłuszczowych z odstojników zlokalizowanych przy Kuchni SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze. Przewidywana średnia ilość odpadów wynosi około 5 m3 (k wartalnie). - Pakiet nr 3 - Odbiór i unieszkodliwiane filtrów z układu wentylacji i klimatyzacji .Przewidywana średnia ilość odpadów wynosi około 30 kg(miesięcznie ) ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisa OC na min. 100.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. Ocena dokonana będzie na podstawie kryterium :spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , - szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), - określenie odbioru każdej partii odpadów (pkt. 2 f SIWZ) - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 1 , - określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , - oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), - dołączyć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania ( uwaga: pod pojęciem zbierania mieści się też magazynowanie zgodnie z definicją art. 3 ust. 2 pkt. 23 Ustawy o odpadach) pozyskiwanych odpadów niebezpiecznych lub jest zwolniony z posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów na podstawie art. 32 ust. 1 Ustawy o odpadach lub posiada pozwolenie na wytwarzanie odpadów ( dołączyć oświadczenie ) lub decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zmian)- dołączyć oświadczenie - decyzję na usuwanie , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych z grupy 18 (dot. pakiet nr 1 ) -dołączyć oświadczenie , że odpady medyczne o właściwościach zakaźnych będą unieszkodliwiane na obszarze województwa dolnośląskiego lub w miejscach najbliżej położonych na podstawie z art. 9 i art. 42 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2007 r. nr 39 oz. 251 z późn. zmian).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpitala Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia , pokój 024- bud. D ( niski parter). Opłata za dokumentacje papierową 25,00 zł...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra- Sekretariat Szpitala pok. 171, bud. D (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NA TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet nr 1 - Odbiór i unieszkodliwianie termiczne odpadów medycznych i weterynaryjnych oraz związanych z nimi zadań tj.: grupa -18 w SP ZOZ Szpitalu Wojewódzkim w Jeleniej Górze . Prowadzenie karty ewidencyjnej odpadów /wzory dokumentów (Dz. U. Nr 152 z 28.12.2001 r. poz. 1734 i 1736) .Zamawiający do chwili wywozu odpadów medycznych będzie przechowywał odpady w workach z tworzywa sztucznego, które składowane będą w komorze chłodniczej. Przewidywana średnia ilość odpadów medycznych wytwarzana w SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze wynosi około 10 ton (miesięcznie) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NA TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet nr 2 - Odbiór i unieszkodliwiane odpadów tłuszczowych z odstojników zlokalizowanych przy Kuchni SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze. Przewidywana średnia ilość odpadów wynosi około 5 m3 (kwartalnie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NA TRANSPORT, ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANE ODPADÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet nr 3 - Odbiór i unieszkodliwiane filtrów z układu wentylacji i klimatyzacji .Przewidywana średnia ilość odpadów wynosi około 30 kg(miesięcznie ) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.