Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Kłodzko: Przetarg nieogranicznony na dostawę opału dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Numer ogłoszenia: 254678 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoz.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieogranicznony na dostawę opału dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa opału dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko. Węgiel orzech II gat. I, typ 32,2, granulacja 50-25 mm, wg PN- 82/G- 97001, w ilości 50 ton Wartość opałowa min. 29 000 kJ/kg (+/- 2 %) Popioły do 7 % Siarka do 0,6 % Węgiel eco- groszek gat I granulacja 5 - 25 mm W ilości 250 ton Wartość opałowa min 26000 kj/kg ( +/-2 %) Klasa 25- 040 - 06 Popiół do 6 % Zawartość siarki do 4,4%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 3500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w SIWZ Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wpłacenia wadium. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem Oświadczenie lub Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 1 do 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Oświadczenie lub zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatku do Urzędu Skarbowego. Oświadczenie lub zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne do ZUS. Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zaświadczenie - koncesję uprawniającą Wykonawcę do wykonywania czynności będących przedmiotem postępowania (jeżeli jej posiadanie jest wymagane). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu firm z którymi zawarł umowy w ciągu ostatniego roku na realizację zadań na dostawy węgla a jeżeli nie zawarł żadnej umowy w w/w okresie to stosowne oświadczenie w formie pisemnej iż takich umów nie było. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (zał. nr 2) z oświadczeniem ,że w przypadku wyboru jego oferty zostanie ona podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie zgodne z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wypełniony załącznik nr 1 - druk oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zoz.klodzko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,
ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na usługę pralniczą dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
- Zakup i dostawa 2 cystern na wodę pitną.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont Sali widowiskowej z wymianą stropu w budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury plac W. Jagiełły 1 w Kłodzku"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3310D, km 5+380 - 6+207 [powódź - wrzesień 2024 r.]"
- Zakup urządzeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Powiatu Kłodzkiego - Agregaty prądotwórcze.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





