To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Ruda Śląska: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223-225.
Numer ogłoszenia: 254669 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 215472 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 225, Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koksu opałowego na potrzeby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 223-225..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa : koksu opałowego grubego pow. 40 mm , wartość opałowa nie niższa niż 27 000 KJ/kg, zawartość siarki nie wyższa niż 0,75%, zawartość popiołu max. 11% w ilości nie mniejszej niż 50 ton a nie większej niż 70 ton , w 10-ciu dostawach po około 7 ton do kotłowni Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej na okres grzewczy 2008/2009. Wykonawca każdorazowo dostarczy Certyfikat Jakości koksu. Dostawa koksu do Zamawiającego polega na zakupie koksu u producenta, załadunku na samochód, transporcie i wyładunku na terenie tut. Sądu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29/01/2004r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.32.10.00 - 10.32.10.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "CENTAWER" ALEKSANDRA MOCZADŁO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "CENTAWER" ALEKSANDRA MOCZADŁO
- Firma Handlowa CENTAWER Aleksandra Moczadło, ul. Janowska 7B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63000.00
- Oferta z najniższą ceną: 63000.00 oferta z najwyższą ceną: 81200.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.