eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › PROJEKT ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W CZEMPINIU WRAZ Z JEJ DOPOSAŻENIEM I PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Czempiń: PROJEKT ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W CZEMPINIU WRAZ Z JEJ DOPOSAŻENIEM I PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 254526 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204014 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 61 2826703, faks 61 282 63 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W CZEMPINIU WRAZ Z JEJ DOPOSAŻENIEM I PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Czempiniu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę spełniającego wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane i przepisów wykonawczych do niego oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji. 2. Terminem realizacji powyższego zakresu zadań jest faza przetargowa i faza budowy. Zamawiający przewiduje wstępnie realizacji fazy przetargowej w drugiej połowie roku 2016-2017, a fazy budowy w latach 2017-2018, pod warunkiem posiadania środków na realizację przedsięwzięcia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodnie z najlepszymi dostępnymi technikami (BAT), przy maksymalnym wykorzystaniem obiektów istniejących z uwzględnieniem wysokiej sprawności urządzeń i niskiej energochłonności całej oczyszczalni oraz zabezpieczenie wykonania robót przy nieprzerwanej pracy oczyszczalni w tym zachowaniu efektu ekologicznego. 4. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań prototypowych. 5. Zamawiający wymaga zaprojektowania rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Czempiniu na terenie działki istniejącej oczyszczalni. 6. Kompletną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać m.in. zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej i obowiązującymi normami. 7. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ponadto projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania inwestycji oraz uzyskania odpowiednich parametrów, w tym jakości ścieków odprowadzanych do wód. 8. Opracowanie kosztorysów inwestorskich należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 9. W celu osiągnięcia jak najmniejszej awaryjności, rozwiązania techniczne i materiałowe powinny być wysokiej jakości, zapewniając długą, bezpieczną dla środowiska i niezawodną eksploatację. Stosowane materiały powinny posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające ich stosowanie w budownictwie. 10. Na każdym etapie prac projektowych Zamawiający wymaga uzgodnienia. W tym celu Zamawiający powoła komisję dla oceny zgodności opracowanej dokumentacji projektowej z wymaganiami zawartymi w SIWZ w skład której wejdzie kadra inżynierska z technologiem z branży oczyszczalni ścieków. Dla realizacji powyższego warunku Zamawiający żądał będzie przedłożenia przez Wykonawcę każdego etapu dokumentacji do akceptacji w wersji papierowej - 2 egz. i w wersji elektronicznej 1 egz. i dokona oceny zgodności w terminie 14 dni od jej złożenia. 11. Ponadto dokumentacja projektowa winna zawierać opis doposażenia oczyszczalni ścieków zgodnie z potrzebami zdiagnozowanymi na etapie przygotowania dokumentacji, np. zamiatarka, koparko-ładowarka, samochód asenizacyjny. 12. Powyższa dokumentacja posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 upzp. W związku z tym szczególną uwagę należy zwrócić na opis maszyn, urządzeń i materiałów. Zamawiający nie dopuszcza opisu poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wykonawca opisując maszyny, urządzenia, materiały za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych jest zobowiązany wskazać rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji. 13. Do 31 grudnia 2015 roku Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz i specyfikację techniczną urządzeń oczyszczania ścieków (np. urządzenie do odwadniania osadu) wraz z kosztorysami. 14. Przedmiot zamówienia i zakres projektu został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy) oraz w załączniku nr 8 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - szczegóły techniczne)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENVIROTECH Sp. z o.o., ul. Jana Kochanowskiego 7, 60-845 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178719,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178719,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.