eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona obiektu Prokuratury Generalnej po³o¿onego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-08-18

Warszawa: Ochrona obiektu Prokuratury Generalnej po³o¿onego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30
Numer og³oszenia: 254446 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pk.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.pk.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona obiektu Prokuratury Generalnej po³o¿onego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpo¶rednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Prokuratury Generalnej po³o¿onego w Warszawie przy ul. Barskiej 28/30. 2. Nazwa i kod zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ: us³ugi ochroniarskie - 79710000-4. 3. Obiekt (nieruchomo¶æ) sk³ada siê z dwóch oddzielnych budynków, z wewnêtrznym dziedziñcem (parkingiem) s±siaduj±cym z budynkiem Urzêdu Skarbowego i stacj± dializ (od ul. Bia³obrzeskiej): a) Budynek g³ówny (budynek A), o powierzchni ca³kowitej 6 258 m2 i wysoko¶ci 23,84m, sze¶ciokondygnacyjny z podpiwniczeniem, z czterema wej¶ciami (³±cznie z wind±) w tym jednym dwustronnym, z podwójnym d¼wigiem osobowym (z mo¿liwo¶ci± kodowania) i jednym towarowym, dwoma klatkami schodowymi spinaj±cymi swoim uk³adem komunikacjê pionow± ze wszystkimi kondygnacjami. Do budynku przylega trafostacja wyposa¿ona w dwa wej¶cia i dwie bramy techniczne; b) Drugi budynek (budynek B), po³o¿ony w odleg³o¶ci 10 m od pierwszego (ok. 5 m od trafostacji), o powierzchni 700 m2 (II piêtro budynku), trzykondygnacyjny, z trzema wej¶ciami (³±cznie z bram± towarow±), klatk± schodow± oraz d¼wigiem osobowym, jak równie¿ zewnêtrznymi (ewakuacyjnymi) schodami. W czê¶ci parteru i I piêtra jest u¿ytkowany przez firmê komercyjn± MEDCOM. II piêtro jest u¿ytkowane wy³±cznie przez Prokuraturê Generaln±; c) Plac na którym usytuowane s± budynki - ogrodzony z dwiema bramami od ul. Barskiej i jedn± (po¿arow±) od ul. Bia³obrzeskiej. Planowane jest podzielenie wewnêtrznego dziedziñca na dwie czê¶ci. 4. Poszczególne kondygnacje budynku A przyjê³y nastêpuj±cy podzia³ funkcjonalny: a) poziom - suteryna: archiwa, magazyn biblioteki, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze; b) parter: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pomocnicze (w tym sala konferencyjna z zapleczem, punkt obs³ugi interesantów, poczekalnia i pomieszczenia ochrony), pomieszczenia techniczne, sanitarno-higieniczne, komunikacja; c) I, II, III, IV i V piêtro: pomieszczenia biurowe, techniczne, sanitarno-higieniczne, socjalne, komunikacja oraz bufet z sal± konsumpcyjn± (na V piêtrze); d) Piêtro IV - stanowi strefê bezpieczeñstwa-ograniczonego dostêpu. 5. Budynek A jest wyposa¿ony w nastêpuj±ce instalacje (systemy): a) instalacje centralnego ogrzewania, ciep³a technologicznego, zimnej i ciep³ej wody - kanalizacjê; b) urz±dzeñ i sieci elektro-energetycznych; c) urz±dzeñ i instalacji klimatyzacji i wentylacji; d) sieci komputerowej; e) sieæ telefoniczna ogólna; f) dedykowana instalacja telefoniczna, g) centrala telefoniczna; h) dedykowana instalacja elektryczna do zasilania komputerów; i) system sygnalizacji po¿aru z powiadomieniem do PSP; j) system sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN); k) system kontroli dostêpu (KD); l) system telewizji dozorowej (CCTV); m) instalacja telewizji kablowej wraz z telewizj± sejmow±; n) instalacja odgromowa; o) system dodatkowej ochrony od pora¿eñ. 6. Ochrona po¿arowa: budynek A jest wyposa¿ony zgodnie z wytycznymi Ministra Infrastruktury dotycz±cymi wymogów bezpieczeñstwa po¿arowego, okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002, nr 75, poz. 690 z pó¼n. zm.). 7. Ochrona obiektu opisanego w ust. 1 sprawowana bêdzie ca³odobowo w systemie dwunastogodzinnym (7:00 - 19:00; 19:00 - 7:00), przez siedem dni w tygodniu, przez pracowników ochrony: a) przez 5 pracowników na zmianie dziennej w dni robocze oraz 2 pracowników w dni wolne od pracy jak równie¿ w porze nocnej ca³odobowo; b) dodatkowo przez 1 pracownika w dni robocze w dzieñ (obs³uga biura przepustek) w godz. 7.00 - 16.30). 8. W razie potrzeby Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o ilo¶ciowe zwiêkszenie obsady pracowników chroni±cych obiekt, lub zmianê godzin wykonywania us³ugi na warunkach finansowych okre¶lonych w § 8 ust. 1 wzoru umowy, a Wykonawca uwzglêdni zg³oszone potrzeby w terminie 3 dni roboczych. 9. Na wniosek Wykonawcy Zamawiaj±cy umo¿liwi wizjê lokaln±. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy (posiadaj±cy po¶wiadczenie bezpieczeñstwa o klauzuli co najmniej POUFNE) mo¿e przeprowadziæ wizjê lokaln± obiektu, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcê nie spowoduje odrzucenia oferty. 10. Informacje dotycz±ce przeprowadzania przez oferentów wizji obiektu: a) wizja lokalna mo¿e zostaæ przeprowadzona w dniach 24 i 25 sierpnia 2010 r. w godzinach 9:00 - 15:00. b) Wykonawcy zg³aszaj± swój udzia³ w wizji lokalnej pisemnie do Zamawiaj±cego na adres: 01-755 Warszawa, ul. Krasiñskiego 65, pokój nr 2 lub faksem na numer: (22) 561 85 29 , podaj±c datê i godzinê odpowiadaj±c± Wykonawcy odpowiadaj±c± Wykonawcy oraz dane kontaktowe (nr faksu, nr telefonu) w celu ustalenia szczegó³ów wizji; c) ka¿dy z Wykonawców przed rozpoczêciem wizji obowi±zany jest osobi¶cie, na miejscu przeprowadzania wizji, przekazaæ kserokopiê po¶wiadczenia bezpieczeñstwa; d) przed rozpoczêciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowi±zani bêd± potwierdziæ swoj± to¿samo¶æ (przedstawiæ dokument ze zdjêciem potwierdzaj±cy to¿samo¶æ). 11. Obiekt nie zosta³ dotychczas ujêty w ewidencji obszarów i urz±dzeñ podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie, prowadzonej przez wojewodê. 12. Szczegó³owe warunki ¶wiadczenia us³ugi ochrony zosta³y opisane we Wzorze umowy - za³±cznik nr 7 do niniejszego SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 2. Zamówienia uzupe³niaj±ce mog± byæ udzielone na warto¶æ nie wiêksz± ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów , które maj± potwierdziæ spe³nienie warunku posiadania uprawnieñ do wykonywania us³ug ochrony. Wykonawca powinien przedstawiæ koncesjê, zezwolenie lub licencjê potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ ¶wiadczenia us³ug, których dotyczy zamówienie np.: koncesja Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740, z pó¼n. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów , które maj± potwierdziæ, ¿e posiada on wiedzê i do¶wiadczenie odpowiednie do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca powinien przedstawiæ wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, co najmniej 2 us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia (tj.: o warto¶ci co najmniej 250.000,00 z³otych brutto ka¿da) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu (dokumentów) potwierdzaj±cego (potwierdzaj±cych), ¿e te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. W celu spe³nienia warunku Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie zgodne z wzorem (za³. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê wykazu pracowników. W celu spe³nienia warunku Wykonawca musi wykazaæ siê posiadaniem co najmniej 12 pracowników z licencj± I stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów , które maj± potwierdziæ spe³nienie warunku posiadania uprawnieñ ubezpieczenia. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca musi przedstawiæ op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy zgodny z wzorem okre¶lonym przez Zamawiaj±cego

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do tre¶ci oferty. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany postanowieñ umowy i okre¶la okoliczno¶ci w jakich mog± one zostaæ dokonane: a) nieistotna zmiana umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - zmiana taka jest dopuszczalna w momencie jej zawierania i w ka¿dym momencie trwania umowy, aneksem lub o¶wiadczeniem Zamawiaj±cego; b) zmiana personelu Wykonawcy lub zmiana liczby wskazanych pracowników, wymienionych w ofercie, upowa¿nionych do ¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy us³ug okre¶lonych w niniejszej umowie - zmiana dopuszczalna jest przed i po zawarciu umowy i po wykazaniu przez Wykonawcê, i¿ nowy personel spe³nia wymogi Zamawiaj±cego (zgodnie z SIWZ), oceny spe³niania wymogów Zamawiaj±cego w zakresie kwalifikacji pracowników Wykonawcy dokonuje pracownik Zamawiaj±cego, ewentualna zmiana wprowadzona bêdzie aneksem do umowy; c) zmiana terminu ¶wiadczenia us³ugi i zmiana warto¶ci umowy - zmiana mo¿liwa w przypadku i zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamówienie uzupe³niaj±ce mo¿e byæ wprowadzone aneksem lub oddzieln± umow±; d) zmiana osób upowa¿nionych ze strony Zamawiaj±cego do kontaktów z Wykonawc±, nadzorowania prac przez niego wykonywanych i podpisywania protoko³ów zgodnych z za³±cznikiem nr 4 i 5 do SIWZ - zmiana dopuszczalna jest w przypadku zmian w strukturze zatrudnienia u Zamawiaj±cego, zmiana mo¿e byæ wprowadzona poprzez o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego przes³ane na pi¶mie (poczt±, faxem) na adres (numer) Wykonawcy; e) zmiana stawki VAT, je¿eli zmiana ta bêdzie wynika³a ze zmian przepisów prawa, w takim przypadku do rozliczeñ sta³a zostanie podana przez wykonawcê stawka netto i odpowiednio do zmiany stawki VAT zostanie wyliczona warto¶æ brutto, zmiana taka mo¿e spowodowaæ zmianê warto¶ci umowy i bêdzie wprowadzona aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 01-755 Warszawa, ul. Krasiñskiego 65, pokój nr 2..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ul. Krasiñskiego 65, 01-755 Warszawa, Sekretariat Biura Dyrektora Administracyjno-Finansowego, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.