To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-09
Częstochowa: ZAKUP KARDIOMONITORÓW DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE.
Numer ogłoszenia: 254317 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237447 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KARDIOMONITORÓW DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP KARDIOMONITORÓW DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE. 2. Zakup realizowany jest w ramach dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn: ZAKUP KARDIOMONITORÓW DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część Nr 1 -Kardiomonitor dla potrzeb Oddziału Kardiologii - 1 sztuka Część Nr 2 -Kardiomonitor dla potrzeb Oddziału Onkologii z Pododdziałem Chemioterapii Dziennej oraz dla potrzeb Oddziału Okulistyki - 2 sztuki Część Nr 3 - Monitor do pomiaru małoinwazyjnego rzutu serca dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii - 1 sztuka Część Nr 4 - Defibrylator - 2 sztuki 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 33.18.21.00 - Defibrylatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU KARDIOLOGII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIAMEDITEK SP. Z O.O., UL. SKŁADOWA 12, 15-399 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8313,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8978,04
Oferta z najniższą ceną: 8978,04 / Oferta z najwyższą ceną: 8978,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU ONKOLOGII Z PODODDZIAŁEM CHEMIOTERAPII DZIENNEJ ORAZ ODDZIAŁU OKULISTYKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DARKAT KATARZYNA PACAK, UL. TRAKT BRZESKI 142, 05-070 SULEJÓWEK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10179,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11988,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MONITOR DO POMIARU MAŁOINWAZYJNEGO RZUTU SERCA DLA POTRZEB ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASQUA POLSKA SP. Z O.O., UL. BOREMLOWSKA 51B, 04-338 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57888,00
Oferta z najniższą ceną: 57888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DEFIBRYLATOR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI MEDYCZNEJ ANES - MED SP. Z O.O., UL. LEONIDASA 51, 02-239 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28185,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30492,98
Oferta z najniższą ceną: 30492,98 / Oferta z najwyższą ceną: 39690,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont dachu budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego przy Alei Tadeusza Kościuszki 8 w Częstochowie.
- Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części: Część 1: Remont sali gimnastycznej w VIII LO Część 2: Remont tarasu w budynku SP nr 8
- Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.
- Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego pn.: Budowa placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 41 przy ul. Powstańców 9/11 w Częstochowie.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1050 S - ul. Przemysłowa w miejscowości Konopiska, gmina Konopiska.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- dostawa produktów leczniczych.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.