eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdów służbowych MSZ marki Volvo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Warszawa: Wykonywanie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdów służbowych MSZ marki Volvo.
Numer ogłoszenia: 254085 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239936, fax 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdów służbowych MSZ marki Volvo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie obsług technicznych i napraw bieżących pojazdów służbowych MSZ marki Volvo. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa pkt.3 Siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ---.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr223 poz. 1655). 7.2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6 Siwz. 7.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr223 poz. 1655). 7.5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty, dokładny adres oferenta, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk). b) Wypełnione Oświadczenie nr 1 oferenta (Upoważnienie do podpisania oferty) c) Wypełnione Oświadczenie nr 2 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wypełnione Oświadczenie nr 3 o akceptacji wszystkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i treści umowy. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Do wykazu należy dołączyć dokumenty (mogą być kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 1 do Siwz. Wymagane oświadczenia są załączone do Siwz. Wypełnione oświadczenia należy obowiązkowo załączyć w ofercie. Wymagane dokumenty wynikające z pkt. 6 lit. a, b, c, d, f muszą być przedstawione w oryginale, pozostałe zamawiający dopuszcza w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela oferenta. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Za usługi wymagane w pkt. 6 lit. f Zamawiający uzna usługi dotyczące napraw lub przeglądów pojazdów samochodów osobowy o wartości co najmniej 180 000 PLN w okresie związania umową. Wykaz powinien zawierać usługi opisane, udokumentowane obejmujący naprawy lub przeglądy pojazdów osobowych w sposób jednoznaczny. Treść oferty musi odpowiadać treści Siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,65
  • 2. Wskaźnik kosztów zaopatrzenia w części zamienne - 0,35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy Ministerstwa Spraw Zagranicznych 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.