Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Radom: zakup i dostawę narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 253990 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawę narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - Narzędzia do Chirurgii L.p. Wyszczególnienie Ilość I. Narzędzia do chirurgii 1. Mizerki - kleszczyki jelitowe Allis 5 x 6z, dł. 19 cm 2szt. 2. Mizerki - kleszczyki jelitowe Allis 5 x 6z, dł. 23 cm 2szt. 3. Krzywe naczyniowe - kleszczyki preparacyjne Overholt - Geissendoerfer dł. 22,5 cm 2szt. 4. Krzywe naczyniowe - kleszczyki preparacyjne Overholt - Geissendoerfer dł. 26 cm 2szt. 5. Krzywe naczyniowe - kleszczyki hemostatyczne Rumel, dł. 23 cm 2szt. 6. Klem Aortalny - Aorta Klemmem 26 cm 10 1/4 1 szt. 7. Klemiki atraumatyczne odgięte - Atraumatic Buldog Clamps 5 cm 2/2szt. 8. Klemiki atraumatyczne odgięte - Atraumatic Buldog Clamps 3,5 cm 1 3/8 2szt. 9. Korcangi - kleszyki opatrunkowe Maier, proste, dł. 26 cm 5 szt. 10. Opinaki Backhaus, dł. 13 cm 15szt. 6. 7. Zakres nr 2- Narzędzia Laparoskopowe L.p. Wyszczególnienie Ilość I. Narzędzia Laparoskopowe 1. Haczyk laparoskopowy z koagulacją izolowany 30-36 cm o średnicy 5mm 2 szt. 2. Klipsownica laparoskopowa 30-36 cm o średnicy 10 mm 1 szt. 3. Klipsownica laparoskopowa 30-36 cm o średnicy 5 mm 1 szt. 4. Nożyczki zakrzywione 30-36 cm o średnicy 5mm, rękojeść bez blokady z koagulacją 2 szt. 5. Nożyczki proste 30-36 cm o średnicy 5mm, rękojeść bez blokady z koagulacją 1 szt. 6. Grasper 30-36 cm o średnicy 5mm o mocnych szczękach zakończonych kolcami do pęcherzyków o grubych ścianach, rękojeść z blokadą 2 szt. 7. Grasper 30-36 cm o średnicy 5mm o mocnych szczękach z głębokimi poprzecznymi rowkami rękojeść z blokadą 2 szt. 8. Grasper atraumatyczny 30-36 cm o średnicy 5mm rękojeść z blokadą 2 szt. 9. Preparator 30-36 cm o średnicy 5mm rękojeść bez blokada z koagulacją 2 szt. 10. Igła Veresa 120 mm 1 szt. 11. Igła Veresa 150 mm 1 szt. 12. Trokar 12 mm bezpieczny wkręcany 2 szt. 13. Trokar 5mm 2 szt. 14. Grot do trokara 5 2 szt. 15. Urządzenie ssąco-płuczące 1 szt. 16. Szydełko laparoskopowe 1 szt. 17. Prowadnica do nici 1 szt. II. Kamera laparoskopowa 5mm 1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: a) Zakres nr 1 - 5 000,00 zł b) Zakres nr 2 - 30 000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo jeśli ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4
26-610 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia III p. pokój 313 ul. Lekarska 4 26-610 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do Chirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Wyszczególnienie Ilość I. Narzędzia do chirurgii 1. Mizerki - kleszczyki jelitowe Allis 5 x 6z, dł. 19 cm 2szt. 2. Mizerki - kleszczyki jelitowe Allis 5 x 6z, dł. 23 cm 2szt. 3. Krzywe naczyniowe - kleszczyki preparacyjne Overholt - Geissendoerfer dł. 22,5 cm 2szt. 4. Krzywe naczyniowe - kleszczyki preparacyjne Overholt - Geissendoerfer dł. 26 cm 2szt. 5. Krzywe naczyniowe - kleszczyki hemostatyczne Rumel, dł. 23 cm 2szt. 6. Klem Aortalny - Aorta Klemmem 26 cm 10 1/4 1 szt. 7. Klemiki atraumatyczne odgięte - Atraumatic Buldog Clamps 5 cm 2/2szt. 8. Klemiki atraumatyczne odgięte - Atraumatic Buldog Clamps 3,5 cm 1 3/8 2szt. 9. Korcangi - kleszyki opatrunkowe Maier, proste, dł. 26 cm 5 szt. 10. Opinaki Backhaus, dł. 13 cm 15szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia Laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Wyszczególnienie Ilość I. Narzędzia Laparoskopowe 1. Haczyk laparoskopowy z koagulacją izolowany 30-36 cm o średnicy 5mm 2 szt. 2. Klipsownica laparoskopowa 30-36 cm o średnicy 10 mm 1 szt. 3. Klipsownica laparoskopowa 30-36 cm o średnicy 5 mm 1 szt. 4. Nożyczki zakrzywione 30-36 cm o średnicy 5mm, rękojeść bez blokady z koagulacją 2 szt. 5. Nożyczki proste 30-36 cm o średnicy 5mm, rękojeść bez blokady z koagulacją 1 szt. 6. Grasper 30-36 cm o średnicy 5mm o mocnych szczękach zakończonych kolcami do pęcherzyków o grubych ścianach, rękojeść z blokadą 2 szt. 7. Grasper 30-36 cm o średnicy 5mm o mocnych szczękach z głębokimi poprzecznymi rowkami rękojeść z blokadą 2 szt. 8. Grasper atraumatyczny 30-36 cm o średnicy 5mm rękojeść z blokadą 2 szt. 9. Preparator 30-36 cm o średnicy 5mm rękojeść bez blokada z koagulacją 2 szt. 10. Igła Veresa 120 mm 1 szt. 11. Igła Veresa 150 mm 1 szt. 12. Trokar 12 mm bezpieczny wkręcany 2 szt. 13. Trokar 5mm 2 szt. 14. Grot do trokara 5 2 szt. 15. Urządzenie ssąco-płuczące 1 szt. 16. Szydełko laparoskopowe 1 szt. 17. Prowadnica do nici 1 szt. II. Kamera laparoskopowa 5mm 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.07.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku".
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- P-34/2024 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Dostawa narzędzi do zabiegów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych wraz z materiałami medycznymi dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa narzędzi dla Bloku Urologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-55/2024)
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych (rękawice diagnostyczne, materiały do EEG oraz ostrza chirurgiczne) dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w podziale na 3 pakiety.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.