eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyszowceTermomodernizacja i remont budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 Tyszowce



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Tyszowce: Termomodernizacja i remont budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 Tyszowce
Numer ogłoszenia: 253586 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619277, 6619279, faks 084 6619278.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dps-tyszowce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 Tyszowce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji i remontu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 w Tyszowcach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 50000.00zł (słownie pięćdziesiat tysiecy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wwykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym - termomodernizacji budynków, modernizacji kotłowni i instalacji kolektorów słonecznych - stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz 1118 z późn. zm.), a w szczególności: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP- 1 kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych. [ kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6, ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów.] Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00PLN. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wniesienie wadium w wysokości 50 000 złotych w formie i na warunkach określonych w pkt 8 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą : spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnicy powinni dołączyć upoważnienie do reprezentowania wykonawcę, jeżeli to nie wynika z innych dokumentów, np. z rejestru sądowego. Druk oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - termomodernizacje i remont budynków , modernizacji kotłowni min. 100 kW i instalacja kolektorów słonecznych - o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony wg wzoru stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót ). 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego zał. nr 11 ) Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej, elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i staż do kierowania robotami budowlanymi. 1.6.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.6.1.5. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.7Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych - co najmniej 500.000 zł lub zdolność kredytowej w wysokości 500 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1 Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 2.2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.3. formularz ofertowy - (załącznik. Nr 6 do SIWZ), 2.4. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy. 2.5. Wzór umowy (załącznik. Nr 9) parafowany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze projektem umowy dołączonym do SIWZ. 2.6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w wysokości 50 000 złotych w formie i na warunkach określonych w pkt. 8 SIWZ. 3.1 Forma dokumentów: 3.2Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.3.Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.5W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4.2Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 4.3W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają dokumenty (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 4.5.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4.6Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-tyszowce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Wielka 101 22-630 Tyszowce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom pomocy Społecznej ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce sekretariat DPS w dni robocze od poniedziałku do piatku w godz. 7.00-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.