eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu komputerowego dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 253579 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy , ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A 1. Parametry zewnętrznego dysku USB - 1 sztuka (KOD CPV: 30234100-9) Wielkość: 2,5 cala Obudowa metalowa Pojemność min. 500 GB Interfejs: USB 2.0 Prędkość obrotowa: min. 5400 obr. na min. Pamięć podręczna Cache: min. 8 MB Zasilanie przez port USB komputera (dołączony kabel USB umożliwiający zasilanie dysku z dwóch portów USB komputera) 2. Parametry klawiatury przewodowej USB - 5 sztuk (KOD CPV: 30237460-1) wydzielony klawisz insert w środkowej części klawiatury (nad strzałkami) jasny kolor 3. Parametry myszki przewodowej USB - 5 sztuk (KOD CPV: 30237410-6) Mysz przewodowa USB, Min. optyczna, 2 przyciski, 1 rolka 4. Parametry myszki bezprzewodowej USB - 5 sztuk (KOD CPV: 30237410-6) Mysz bezprzewodowa 2,4 GHz, Min. optyczna, 2 przyciski, 1 rolka, nanoodbiornik USB, manualny wyłącznik urządzenia, niewielki rozmiar (przeznaczona do pracy z notebookiem) 5. Parametry zewnętrznej nagrywarki USB - 1 sztuka (KOD CPV: 30233153-8) Zewnętrzna nagrywarka USB typu slim, zasilana wyłącznie przez port USB, tacka na dyski 8 i 12 cm, pojemność bufora min. 2 MB, min. prędkości zapisu CD-R 24x, CD-RW 24x, DVD+R 8x, DVD+R DL 6x, DVD+RW 6x, DVD-R 8x, DVD-R DL 6x, DVD-RAM 5x, DVD-RW 6x CZĘŚĆ B Parametry komputerów - 30 sztuk (KOD CPV: 30213000-5) Obudowa o maksymalnych wymiarach (wys. x szer. x gł.): 24 x 7 x 24 cm Procesor: o architekturze x86, taktowany min. 2,9 GHz, min. dwurdzeniowy Pamięć RAM (DDR3): min. 2 GB Dysk SSD 2,5 cala: SATA, min. 60 GB Karta sieciowa: 10 100 1000 Mbit s Porty: RJ45, VGA, DisplayPort, eSATA, audio, 6 x USB 2.0 (w tym min. jedno z przodu obudowy) Efektywność energetyczna co najmniej równoważna ze wspólnymi specyfikacjami technicznymi Energy Star 5.0. Klawiatura przewodowa: wydzielony klawisz insert w środkowej części klawiatury (nad strzałkami) Mysz przewodowa: optyczna, 2 przyciski, 1 rolka Oprogramowanie: Windows 7 Proffesional PL 32 Bit z możliwością zamiennej instalacji Windows XP Professional PL 32 Bit CZĘŚĆ C Parametry minimalne drukarki laserowej monochromatycznej - 3 sztuki (Kod CPV: 30232110-8) Rzeczywista jakość druku: 1200x1200 dpi Prędkość druku przy rozdzielczości 1200 dpi (A4): 43 stron na minutę Czas drukowania pierwszej strony: 8 s Pamięć: zainstalowana 128 MB, rozbudowa do min. 512MB Komunikacja: 10 100 Base-TX Ethernet, port równoległy, USB 2.0 Język opisu strony: pełny Adobe PostScript 3, emulacja PCL 5e i PCL 6 Normatywne obciążenie miesięczne: 250 000 stron Moduł druku dwustronnego Standardowy podajnik papieru na 550 arkuszy Dodatkowy podajnik papieru na 550 arkuszy Odczyt wskazań poziomu tonera z przedniego panelu LCD drukarki Efektywność energetyczna co najmniej równoważna ze wspólnymi specyfikacjami technicznymi Energy Star Dodatkowo 6 kaset z tonerem (oprócz kasety będącej elementem wyposażenia), pozwalające na wydrukowanie 19000 stron formatu A4 każda (wydajność w oparciu o 5% pokrycie powierzchni arkusza formatu A4). CZĘŚĆ D Parametry minimalne monitora LCD 19 - 5 sztuk (KOD CPV: 30231300-0) Przekątna wyświetlacza: 19 cali Proporcje: 4:3 Rozdzielczość: 1280x1024 piksele Matryca matowa Jasność: 250 cd m2 Kontrast: 1300:1 Kąt widzenia: 1700 1600 (poziom-pion) Gniazda wejściowe: DVI-D oraz D-sub Wbudowany zasilacz Regulacja ustawienia wysokości ekranu min.: 10 cm Możliwość regulacji pochylenia: przód, tył Efektywność energetyczna co najmniej równoważna ze wspólnymi specyfikacjami technicznymi Energy Star. W komplecie z monitorem powinny się znajdować przewody: zasilający, VGA i DVI.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.23.31.53-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz piętro IX - p. 904 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz piętro VII - p. 701 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.