eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDostawa odczynników laboratoryjnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Kępno: Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
Numer ogłoszenia: 253472 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, fax 062 7827401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników biochemicznych o wartości szcunkowej 200 tysięcy złotych netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 1 rok, tożsamą z niniejszym zamówieniem, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą załączyć do oferty następujące dokumenty: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3, ustawy Prawo o zamówieniach publicznych (wg załączonego wzoru), oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru), aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, zaświadczenie z właściwego dla siedziby zamawiającego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lun rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. wyroby musza bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U.Nr 93, poz.896 z 2004r.) - załączyć certyfikaty CE do oferty należy bezwzględnie dołączyć kopie zgłoszeń-wpisów do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności lub kopii powiadomień Prezesa Urzędu Rejestracji o wprowadzeniu wyrobu do obrotu . oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymogami (Dz.U. Nr 4 poz.45 z 2003r.) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 1 rok, tożsamą z niniejszym zamówieniem, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą załączyć do oferty następujące dokumenty: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3, ustawy Prawo o zamówieniach publicznych (wg załączonego wzoru), oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru), aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, zaświadczenie z właściwego dla siedziby zamawiającego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lun rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. wyroby musza bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U.Nr 93, poz.896 z 2004r.) - załączyć certyfikaty CE do oferty należy bezwzględnie dołączyć kopie zgłoszeń/ wpisów do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności lub kopii powiadomień Prezesa Urzędu Rejestracji o wprowadzeniu wyrobu do obrotu . oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymogami (Dz.U. Nr 4 poz.45 z 2003r.) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. jakość analizatora i warunki serwisu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sz.kepno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7 pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie ul. Szpitalna 7, sekretariat szpitala - pokoj nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.